Den komboen var helt fantastisk. Innertier.Virker som perlon/Reverso combo vakte litt oppsikt. På insta også.
Den komboen var helt fantastisk. Innertier.Virker som perlon/Reverso combo vakte litt oppsikt. På insta også.
Hvis dette ser like bra ut IRL så er du et geni andres Flere bilde/vinkler? Vet at grå nato på hvit skive alltid er lekkert, men denne komboen hadde aldri falt meg inn.
Jeg har nok bare vanlig C-spenne @andres men dette trodde jeg du visste heheHar du Deployant til tributen @Wangensten ? Kanksje vi skulle byttelånt litt en periode...?
Edit: Det siste bildet der er helt rått!!
Jeg har nok bare vanlig C-spenne @andres men dette trodde jeg du visste hehe
Det må nok en byttelåning til
Utrolig tøff den er på perlon.
Kjøpe deployment og sette den på den reimen som sitter der fra før? Haha Nå måtte jeg le. Blir hverken ny reim eller deployment med det førsteVisste nok egentlig, men da er det bare å stikke å kjøpe deployant Og det vet du.... @Wangensten
Veldig hyggelig å høreKan like at @Wangensten, med jamne mellomrom tar ansvar for å ha denne tråden høyt oppe på forumet. Det minner meg stadig på at jeg faktisk må ha en JLC
Kjøpe deployment og sette den på den reimen som sitter der fra før? Haha Nå måtte jeg le. Blir hverken ny reim eller deployment med det første
Den er så utrolig deilig slik den er nå. Ingen over, ingen ved siden av
Veldig hyggelig å høre
Er bare å kjøpe JLC. Veldig mye fint å velge mellom
Ja jeg er enig i det. Jeg må få på plass en fungerende struts, eller hvis @Nessuno79 snart kanskje kan lage en Casa Fagliano såDu kjøper jo "tan" Struts mens du er igang
Oi, veldig fine modeller du har på listen der ja. Blir spennende å høre fremover dine tanker, jeg kan hjelpe degAbsolutt For min del står det mellom MUT Moonphase eller Master Chronograph. Bytter sånn ca annenhver dag hvilken jeg har mest lyst på. Men så blir det forøvrig dumt å utelukke Reverso også...
Ja jeg er enig i det. Jeg må få på plass en fungerende struts, eller hvis @Nessuno79 snart kanskje kan lage en Casa Fagliano så
Oi, veldig fine modeller du har på listen der ja. Blir spennende å høre fremover dine tanker, jeg kan hjelpe deg
Skal ikke utelukke Reverso nei, det er en spesiell klokke som passer for alle, selvom de måtte mene noe annet
Høres veldig bra ut. Ja, faen den ligger visst på skrivepulten denHehe, to uker igjen med mayhem ifm jobb og studer nå, så normaliserer ting seg. Så skal det muligens la seg gjøre å få til noe. Men har ikke du lagt beslag på remmen til The Player da @Wangensten ?
@Wangensten, Takker for det Listen med pros and cons er uendelig lang, og er ikke til å bli klok på! Har ikke prøvd 1931 Reverso på hånden før, så får slenge meg med på GTG neste gang det er i Oslo
Hehe, der tok du meg @andres. Cons delen av listen kan selvsagt ikke være lang når det er snakk om de respektive modellene, og jeg tar selvkritikk for formuleringenPros listen skjønner jeg er lang, men cons...? hehe