Jaeger-LeCoultre-tråden

Hvilken perlon er det? De jeg har prøvd er enten skjeve i veven, unøyaktig i bredden eller tynne og flimsete. Denne ser ut til å ha alt i orden.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Hvis dette ser like bra ut IRL så er du et geni andres :D Flere bilde/vinkler? Vet at grå nato på hvit skive alltid er lekkert, men denne komboen hadde aldri falt meg inn.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Må få JLC forumet på toppen igjen. ;)
Her er noen flere bilder av Reversoen tatt den siste uken.

Hb6SJyb.png

ci1twUJ.png

lDv5tdu.png

usFlxgM.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Hvis dette ser like bra ut IRL så er du et geni andres :D Flere bilde/vinkler? Vet at grå nato på hvit skive alltid er lekkert, men denne komboen hadde aldri falt meg inn.

Oj, så ikke denne kommentaren før nå...Men perlon reimen kjøpte jeg til en sub fra Whatches.com eller hva det var. Men har vel de samme tpå TS shop. Så at det var grå var helt tilfeldig. Takk for kompliment...;)







Sånn @Tore ?
 
Visste nok egentlig, men da er det bare å stikke å kjøpe deployant ;) Og det vet du.... @Wangensten
Kjøpe deployment og sette den på den reimen som sitter der fra før? Haha Nå måtte jeg le. Blir hverken ny reim eller deployment med det første:p
Den er så utrolig deilig slik den er nå. Ingen over, ingen ved siden av:D
 
Kjøpe deployment og sette den på den reimen som sitter der fra før? Haha Nå måtte jeg le. Blir hverken ny reim eller deployment med det første:p
Den er så utrolig deilig slik den er nå. Ingen over, ingen ved siden av:D


Du kjøper jo "tan" Struts mens du er igang ;)
 
Veldig hyggelig å høre:)
Er bare å kjøpe JLC. Veldig mye fint å velge mellom;)

Absolutt :)For min del står det mellom MUT Moonphase eller Master Chronograph. Bytter sånn ca annenhver dag hvilken jeg har mest lyst på. Men så blir det forøvrig dumt å utelukke Reverso også...
 
Du kjøper jo "tan" Struts mens du er igang ;)
Ja jeg er enig i det. Jeg må få på plass en fungerende struts, eller hvis @Nessuno79 snart kanskje kan lage en Casa Fagliano så;)

Absolutt :)For min del står det mellom MUT Moonphase eller Master Chronograph. Bytter sånn ca annenhver dag hvilken jeg har mest lyst på. Men så blir det forøvrig dumt å utelukke Reverso også...
Oi, veldig fine modeller du har på listen der ja. Blir spennende å høre fremover dine tanker, jeg kan hjelpe deg:eek:
Skal ikke utelukke Reverso nei, det er en spesiell klokke som passer for alle, selvom de måtte mene noe annet;)
 
Ja jeg er enig i det. Jeg må få på plass en fungerende struts, eller hvis @Nessuno79 snart kanskje kan lage en Casa Fagliano så;)


Oi, veldig fine modeller du har på listen der ja. Blir spennende å høre fremover dine tanker, jeg kan hjelpe deg:eek:
Skal ikke utelukke Reverso nei, det er en spesiell klokke som passer for alle, selvom de måtte mene noe annet;)

Hehe, to uker igjen med mayhem ifm jobb og studer nå, så normaliserer ting seg. Så skal det muligens la seg gjøre å få til noe. Men har ikke du lagt beslag på remmen til The Player da :) @Wangensten ?
 
Hehe, to uker igjen med mayhem ifm jobb og studer nå, så normaliserer ting seg. Så skal det muligens la seg gjøre å få til noe. Men har ikke du lagt beslag på remmen til The Player da :) @Wangensten ?
Høres veldig bra ut. Ja, faen den ligger visst på skrivepulten deno_O
Tok den vel av for over en måned siden. Har visst bare blitt liggende der:oops:
Jeg går bort med den senere i dag @The Player
 
@Wangensten, Takker for det :) Listen med pros and cons er uendelig lang, og er ikke til å bli klok på! Har ikke prøvd 1931 Reverso på hånden før, så får slenge meg med på GTG neste gang det er i Oslo :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Wangensten