Jaeger-LeCoultre-tråden

Forstår fortsatt ikke hvorfor de har valgt å lage nye Geographicer som alle er styggere enn 2010-modellen (som jeg heldigvis har!)
 
Forstår fortsatt ikke hvorfor de har valgt å lage nye Geographicer som alle er styggere enn 2010-modellen (som jeg heldigvis har!)

Tenker du spesifikt på sektorskiveversjonen? Den er vel uansett kun forbeholdt dette produksjonsåret hvis jeg har forstått det riktig. Synes de har klart å balansert den nye ganske bra selv om den antagelig hadde passet bedre på et annet og enklere skivedesign
 
Enig, synes det var noe med den helt enkle som snakket til meg ;).vet de har inne hos flere AD’er, men har ikke sett noen med den enda. Er det noen her som har slått til? :)
Jeg har slått til, er veldig fornøyd :)
IMG_0244.JPG
 
Har vært altfor mye tull, ja. Forrige problem med denne var jo magnetisering, så det er fair enough, men dette her er jo av en litt annen klasse.

Vanskelig å forsvare å betale så mye for stålklokker fra et konglomerat når de ikke engang virker som de skal - å være såpass idiot som oss krever en del undertrykkelse av fornuften i utgangspunktet, og JLC gjør det vanskelig for meg.

(Når det er sagt har jeg jo tre JLCer til som går som de skal, så skal overleve, men tviler på om det blir fler. Har begynt å sikle på en perpetual fra Moser). Skal reparasjon uansett være et helvete kan jeg like godt gjøre det skikkelig.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Not sure if joking...
Tuller ikke med så alvorlige ting, mer manglende kunnskap fra min side om JLC Perpetual.
Ser nå at dette uret stiller stigende unisont dag, dato, måned og år ved hjelp av kun en "pusher" kl 8 og Ikke med individuelle pushere for hvert av funksjons skivene. Det er vel prisen å betale for å holde urverket såpass tynt.
Lykke til!
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo