Jaeger-LeCoultre-tråden

IMG_9124.JPG
IMG_9123.JPG
IMG_9125.JPG
IMG_9126.JPG
IMG_9127.JPG


Så kom remmen! :) Vil si den fungerer utmerket, den ligner såpass mye på den originale remmen at klokken kommer til å sitte på denne til august. Italiensk gummi med det karakteristiske lille hintet av vanilje; bare herlig!
 
Da har jeg omsider fått kjøpt min første JLC, en Reverso Memory 255.8.82. Skulle egentlig ha en enkel Classique som kunne deles med samboer, men klarte ikke motså guilloche-detaljene og subdial på denne.
6daoHn8.jpg

Artig sak som ifølge div fora kun ble produsert i ca. 4-5 år (1998-2002). Bygget i classique-kassa, men noe tykkere PGA 60-min telleren på baksiden med flyback-funksjon! Inni tikker 862-verket med 50 timer gangreserve.
RI2QLeQ.jpg

ATTACH]

Kanskje ikke helt fortrolig med størrelsen enda, men skal sies at den IMO bærer noe større enn vanlig classique pga tykkelsen og ekstra pusher.

Får se om det ikke kommer en kort review ila ferien:)
 

Vedlegg

  • upload_2017-7-14_9-53-55.png
    upload_2017-7-14_9-53-55.png
    1,2 MB · Visninger: 0
Var innom Bjerke her om dagen og fikk prøvd den nye Reverso Tribute Moon. Nydelig klokke. Har kikket litt mer på Reverso i det siste. Og denne fikk jeg jammen lyst på. Meget pen klokke. Litt rart å ikke ha sekundviser men. Og prisen er jo høy. Men for en klokke:)

IMG_1020.JPG
image.jpg
image.jpg
image.jpg