De æ bærre lekkert.
Har veldig sans for Memowoxen, men det er vakkert det aller meste fra JLC. T.o.m. kronografene
Har veldig sans for Memowoxen, men det er vakkert det aller meste fra JLC. T.o.m. kronografene
Skal se om jeg kan finne frem ws av de ulike urene og legge dem ut i tråden.
Veldig godt iniativ! JLC er et merke jeg har skikkelig sansen for
Her er mitt bidrag:
Lurer på om jeg skal la denne gå - la inn bestilling på en ny JLC i dag som dukker opp på nyåret. Har ikke sett klokken jeg bestilte "live", blir i overkant spennende
Nå synes jeg du gjør veldig mange antagelser, Moore
Begge klokkene er nydelige, og jeg synes i alle fall 8 dagers klokken er greit priset.
Har faktisk vært inne på tanken å selge et av urene mine og handle inn disse to. Men akkurat det sitter såpass langt inne at det nok ikke vil skje.
+1 som Jaeger "fan" og av rose gold forsåvidt må jeg si at det blir ikke mer fullkomment en dette!Vakker sak det der, Anders!
Krever nok sin tilpasning med en såpass "busy" counter, men må man, så må man....
En annen - i samme leia - jeg fikk lyst til å kaste innpå (igjen), er denne; - Master Eight Days Perpetual Calendar i RG.
Det er en JLC jeg har/har hatt en "crush" for lenge. Det kunne blitt den, men jeg valgte IWC Portuguese Perpetual Calendar i WG istedet.
Men du verden for et flott ur. Synes jeg. Avstandsforelskelsen har nok ikke gått over enda.
En eller annen gang lar jeg meg vel overtale til å gå for det mer rødlige gullet, for uansett modellvalg så er det en gullvariant jeg får mer og mer sans for.
Det eksisterer mange interessante vintage-modeller fra denne produsenten.
Se f.eks. på disse Daytona-killerne Ikke så rart om den likner litt, det sitter nemlig det samme Valjoux cal 72 under skiven
Er en Jaeger uten Jager-verk like fullt en Jaeger? Nydelig er det uansett.
Pene! Pris?
Hva er forresten dette merket LeCoultre (dvs uten Jaeger), vet du noe om det?