Skal si JLC har kjørt opp prisene i det siste.
Samme herSkal si JLC har kjørt opp prisene i det siste. Hele to prisstigninger siden juni! Jeg kjøpte en Master Control Calendar hos Bjerke i begynnelsen av juni. Rett etterpå steg den med 10k, og nå har den jammen steget ytterligere 14k 24k på 2,5 måned, det var voksne greier...
JLC får ikke oppmerksomheten merket fortjener! Jeg kjøpte en Master Control Calendar i sommer, og den er bare helt nydelig. Bildene er ikke i nærheten av å yte disse klokkene rettferdighet. Prisene har økt noe helt vanvittig siden i sommer. Klokken som jeg gav 130 for i juni koster nå 154 Men, JLC sine klokker er forseggjorte, ingen tvil om det. Og de nye urverkene er veldig nøyaktige. Jeg kjenner at jeg har lyst på enda en JLC...Litt stille rundt JCL her på tidssonen. Har lenge vært fascinert av merket og dette med «Watchmakers Watch». Tidligere sett litt på eksempelvis Master Control Date, men merker at interessen for modellen har dabbet av. Når jeg ser på den i dag, utseende, finish, dekorering (urverk), lurer jeg litt på om «it’s all about the movement”? Rent visuelt fremstår det ikke som value for money akkurat (les 102.000kr)
Master Ultra Thin Moon og ikke minst Reverso har derimot begynt å tiltale meg mer, men 130.000kr for Master Ultra Thin Moon er helt uaktuelt for min del.
Må si meg enig. JLC er etter min mening hakket over f.eks. Rolex i finish (og nøyaktighet på de nye urverkene).JLC var lenge ekstrem value for money på stålmodeller. Nå er de mer riktig priset ifht konkurrentene mener jeg.
Enig i at månefase ++ spriter opp klokken betraktelig sammenlignet med Master Control Date. Prisdifferansen på klokkene kunne vært større, og da tenker jeg at prisen på Master Control Date er for høy.Jeg kjøpte en Master Control Calendar i sommer, og den er bare helt nydelig.