Ble det no fugl? Og i hvilket terreng gikk dere?Skal til Tromsø neste helg og jakte rype. Ser at det er meldt 10-15 cm snø ila uka, har ikke med hund. Noen erfaring med støkkjakt på nysnø?
Ikke sett ei fjør. Gått i SørbotnBle det no fugl? Og i hvilket terreng gikk dere?
Yes. Det begynner å friste med noe mer staselig i feks kaliber 20 i tillegg men vi får se hva neste år bringer.Beretta Silver Pigeon, @Entropy ?
Har selv lyst på ei lettere rypehagle i kaliber 16, men husk at det ser ut til gå mot et Europeisk blyforbud.Yes. Det begynner å friste med noe mer staselig i feks kaliber 20 i tillegg men vi får se hva neste år bringer.
Dæven, den nye Beretta BRX1. Bestilt
I mine øyer alle fordeler Blaser har hatt foran andre systemvåpen som f.eks kikkert montert på pipedelen slik at man ikke trenger ny innskyting mellom pipebytte, men til en brøkdel av prisen.Det var et flott våpen - og bra med rett trekk for hurtig skyting. Er på jakt etter ny rifle, dette ser lovende ut!
Vis vedlegg 267481
Mulig å få prøvd på løvenskiold engang? Vurderes sterkt som 40-års gave til meg selv.
Hvilke kaliber?Dæven, den nye Beretta BRX1. Bestilt
Hvilke kaliber?
Ser interessant ut, jeg har hittil vurdert tikka t3x i 6,5..Håper berettaen kan komme i 6,5 også etterhvert hvis den viser seg å være bra
Creedmore får jeg litt enstøing-assosiasjoner til desverre, hehe.Ser ut som den leveres i 6,5 creedmore, 308 win, 30-06 og 300 win mag i første omgang.