hphagen skrev:mulig jeg er tilbakestående, men jeg finner ikke mail adresse eller telefon nummer.
noen som kan hjelpe meg med det?
Du kan kontakte han ene bak siden på det svenske forumet timetotalk.se, hvor han har brukernavn Singular. Legg inn en slik post så ordner det seg!hphagen skrev:mulig jeg er tilbakestående, men jeg finner ikke mail adresse eller telefon nummer.
noen som kan hjelpe meg med det?
Såpass mange som tusen ja! Det var som f.... Det kan nok bli seigt å bli kvitt så mange her inne ja. Da tenker jeg vi må stille oss mellom gassballongselgeren og sukkerspinnselgeren på Karl Johan 17.mai, med neven full av nasjonalstraps og satse på at det er mange remløse mennesker med patriotisk sinnelag som er ute og feirer grunnlovsdagen......hphagen skrev:Jeg snakket med gutta på singularstraps.se idag, og de sa desverre at det ikke var mulig for dem å lage custom straps, og at de heller ikke trodde noen andre kunne gjøre det med mindre vi bestilte minst et tusen eksemplarer
Da kan du kanskje bruke slike "strap" som man fester skiene sammen med; de er med norges farger i rødt, hvit og blåttlongines- skrev:Liker ideen med "norges-strap", men det ble kanskje med tanken?
siggen7 skrev:. PS: i Norge har man ikke militær-ur, der mener man det er noe man skal skaffe selv.longines- skrev:Liker ideen med "norges-strap", men det ble kanskje med tanken?