James Bond-strap

mulig jeg er tilbakestående, men jeg finner ikke mail adresse eller telefon nummer.
noen som kan hjelpe meg med det?
 
hphagen skrev:
mulig jeg er tilbakestående, men jeg finner ikke mail adresse eller telefon nummer.
noen som kan hjelpe meg med det?


Du kan jo twitre til de ;)
Sign me up for 20mm, 22mm, 24mm 8)
 
hphagen skrev:
mulig jeg er tilbakestående, men jeg finner ikke mail adresse eller telefon nummer.
noen som kan hjelpe meg med det?
Du kan kontakte han ene bak siden på det svenske forumet timetotalk.se, hvor han har brukernavn Singular. Legg inn en slik post så ordner det seg!
 
Jeg snakket med gutta på singularstraps.se idag, og de sa desverre at det ikke var mulig for dem å lage custom straps, og at de heller ikke trodde noen andre kunne gjøre det med mindre vi bestilte minst et tusen eksemplarer:(
 
hphagen skrev:
Jeg snakket med gutta på singularstraps.se idag, og de sa desverre at det ikke var mulig for dem å lage custom straps, og at de heller ikke trodde noen andre kunne gjøre det med mindre vi bestilte minst et tusen eksemplarer:(
Såpass mange som tusen ja! Det var som f.... Det kan nok bli seigt å bli kvitt så mange her inne ja. Da tenker jeg vi må stille oss mellom gassballongselgeren og sukkerspinnselgeren på Karl Johan 17.mai, med neven full av nasjonalstraps og satse på at det er mange remløse mennesker med patriotisk sinnelag som er ute og feirer grunnlovsdagen......
 
Kan da ikke være vanskelig å bli kvitt 1000 eksemplarer. Hvis alle her kjøper 1 er vi kvitt halvparten, resten kan annonseres på TZ med bilde av Erling Kagge på polpunktet. Vips, borte. :D
 
Mikael/singularstraps har jeg hørt kjøper alle sine straps ifra RLT watches http://www.rltwatches.co.uk/acatalog/Military1.html og ebay som siden selges videre dyrere på singularstraps. Bedre å snakke med RLT watches direkt, dem har også alltid stort lager og sender raskt.

Ellers kan jeg anbefale the real bond strap ifra corvus http://corvuswatch.com/index.asp?page=watchbands

Her er bilde på sean connerys Rlx i Goldfinger og min 5513 på corvus strap ;)

bond-goldfinger.jpg


bondstrap.jpg
 
Det var desverre veldig vanskelig å få til! De sa at man måtte bestille flere tusen for å få en special made.
 
longines- skrev:
Liker ideen med "norges-strap", men det ble kanskje med tanken? :)
Da kan du kanskje bruke slike "strap" som man fester skiene sammen med; de er med norges farger i rødt, hvit og blått :D
Jeg er ikke "fan" av nato-strap, hvis det skal være militær synes jeg man skal bruke det militære bruker og det er sort strap. PS: i Norge har man ikke militær-ur, der mener man det er noe man skal skaffe selv.