Julebord 2014 - Oslo

Medlem
3. feb. 2013
Innlegg
841
Sted
Lillestrøm
Etter at det ble liv i tråden til @acnorway fra i fjor, vil jeg gjerne lufte ideen for et julebord i byen i år?


Dersom vi er tidlig ute kan folk reservere seg, slik at flest mulig får muligheten. I tillegg kan vi med sikkerheten skaffe oss bord/rom.


Klokker, julemiddag, drikke og muligens starten på en ny passaround, eller hva @krille?



Vi har meget god erfaring med organiseringen til @acnorway, så hvis han har lyst til å være med, er jeg gjerne sekretær for anledningen.


Kom GJERNE med innspill på sted, tid, tema etc :)

Hadde vært artig å sett en hel gjeng med dresskledde tidssonere!



/Klokkesamler
 
Redigert av en moderator:
Blir gjerne med på julebord. Flott med en avstemning på dato så snart som mulig.
 
Jeg blir også veldig gjerne med på dette :) Gitt at jeg er hjemme på det aktuelle tidspunktet. Noe organiseringsansvar tørr jeg dessverre ikke ta på meg akkurat nå siden det er veldig usikkert når jeg kommer til å være hjemme fremover (om jeg får være noe hjemme i det hele tatt :p)
 
Det er forståelig, @acnorway.


Jeg kan godt ta på meg ansvaret for denne eventen, dersom noen ønsker å bidra eller har gode ideer, send meg gjerne en PM eller skriv her.



Legger opp til lørdager og torsdager, slik at vi kan velge litt forskjellig.


Torsdag 13. November Lørdag 15. November

Torsdag 20. November Lørdag 22. November

Torsdag 27. November Lørdag 29. November



Da gjør vi det slik at folk velger 2 datoer, slik at vi til slutt velger ut de to datoene som er valgt mest, for deretter å ta en ny avstemning.


FYR LØS :)
 
Redigert av en moderator:
Må bumpe denne - er det virkelig så lite interesse for julebord?


Dresskledde TS-medlemmer, fantastiske klokker og eneste julebordet man faktisk kan snakke om det som virkelig betyr noe!


Meld dere på!
 
@hipphurra - flott. Det gjør ting mye mer oversiktlig.



Fint hvis folk går inn på linken til hipphurra og krysser av for sine alternative dager.


Jeg reiser på ferie lørdag, og blir borte i nesten 3 uker, men sjekker sporadisk innom.


Tenkte å bestille bord og ha ting klart til første helgen jeg er hjemme.

Så nå må folk raske på :)
 
Redigert av en moderator:
Har veldig lyst, datoene passer dessverre ikke. Neste år håper jeg.
 
Lørdag 22. Nov eller Lørdag 29. Nov.

Da er vi oppe i hele 14 deltakere som kunne tenke seg julebord.


Lørdag 22. November er det 10 stk som har muligheten til å komme.

Lørdag 29. November er det 12 stk som har muligheten.



Da er det ihvertfall ganske sikkert at det blir en av disse datoene.


Dersom flere ønsker er det topp.



Da lar jeg det ligge en uke til, før vi kan starte diskusjonen om hvor vi skal holde det.


Dinner har separate rom til oss, og meget god mat. Det kan jo være et godt alternativ? Dersom de har noe ledig.


Husk: ønsker du å være med må du svare på doodlen.

http://doodle.com/msmbwbvxby47h67v