Julegave til far...

Medlem
11. des. 2012
Sted
Oslo
Julaften kom 4 dager for tidlig i år... Sitter nå og gliser bredt mens jeg sitter og glaner på min nye godklump. Bråbestemte meg på jobben i dag at jeg måtte ta en ny tur til urmakeren for å kikke/prøve litt igjen for å få litt liv i bildene jeg har sittet og siklet på den siste tiden.

Endte da opp med å gjøre en liten handel i dag i og med at Maya kalenderen ender i morgen slik at jeg fikk oppleve dette også:rolleyes: (Noen fotograf blir jeg aldri bare så det er nevnt)

DSC_5630_zpsfe8f184b.jpg

DSC_5631_zpse1d25d02.jpg

DSC_5633_zps1e213a6c.jpg

DSC_5638_zps18c20cbb.jpg

DSC_5637_zps0c45ff1d.jpg

DSC_5640_zpse14abacb.jpg

I et ubetenksomt øyeblikk glapp det ut av meg at jeg nå må sette i gang å spare til neste klokke....øynene til kona begynte da å lyse rødt (og det var ikke pga at jula nærmer seg...) og fant da ut at det kanskje er best å holde slike tanker for seg selv...muligens en klassisk nybegynnerfeil.

Da kan jula bare komme, god jul alle sammen!

Så hyggelig, deilig å kunne ha slik spontanitet;)

Gratulerer masse og takk som deler!

Ps. Nybegynnerfeil ja!

Gratulerer med ny klokke, konen bør nok holdes unna all videre planlegging. Trikset er å begynne med Rolex, da kan du kjøpe en håndfull ulike modeller uten at kona klarer å se forskjell ;)

Gratulerer med et tøfft og nydelig kvalitetsur!! Vær obs på mulig krampe i smilemuskler i løpet av julen og spar på kreftene sånn at du kan dra til med et solid glis også når julegave fra fruen åpnes:p

Tankene om neste klokke kan du dele med oss!!!

Nydelig, gratulerer med en herlig Omega.
Ang. planer om fremtidige kjøp er best å holde på forumet for husfredens skyld :D

Aldri fortell hva det koster. Den der er dog for oss her inne vært penga. Den er lekker, gratulerer med kongeklokke.

Hver gang kona legger merke til en ny klokke på armen, sier jeg bare: nei, denne har jeg jo hatt leeeenge...