Julegavetips til kjæresten

Siste-liten gaver blir alltid dyre, så du kan like gjerne kjøpe en klokke med en gang;)

Det er akkurat som om dårlig planlegging og lite gjennomtenkt gave kan kompenseres og kamufleres med en altfor dyr en...

Jeg har med stort hell reddet flere gaver ved å kjøpe teaterbilletter og en middag på byen. Mange restauranter lar deg t.o.m kjøpe et gavekort, slik at du får et fint kort som garanterer f.eks dagens 3-retter + vinpakke - dette kan pakkes pent inn med sløyfe.

Hvis du kjøper noe slikt, gjerne med bordbestilling og billetter til teater/musikal/show før eller etter middag er du nok garantert blide miner. Dette gir flere fordeler - du slipper å tilbringe tid i utrolig uinteressante butikker, du slipper å gjette på størrelser med de potensielt katastrofale følger dette kan få, og best av alt så er du sikret en helaften på byen når gaven løses ut.

for min del blir det nok en ny mac til min bedre halvdel i år
+ masse småtteri
vedr gavetips er det litt vanskelig å si sånn uten å vite så mye om henne som person
men som nevnt ovenfor teaterbiletter og en bedre midagg på byn er jo nesten bankers
ellers elsker jo damer parfymer/godlukter/ masse rimeligere pene smykker i forskjellige materialer også
trenger ikke være mega diamanter :)
ellers er jo gavekort alltid kjekt, men som sagt litt vanskelig å si uten å kjenne personen
hun vil nok bli glad uansett
lykke til med gavekjøp

Jeg gikk mot mine prinsipper og kjøpte Macbbok til den vakre i fjor - har flytt på en bølge av velvilje siden......:)

Jeg gikk mot mine prinsipper og kjøpte Macbbok til den vakre i fjor - har flytt på en bølge av velvilje siden......:)

Kanskje ikke akkurat studentbudsjett... men en flott present. De fleste som har kunnskap om "data" vil være offer for krav om support fra øvrig familie. Ved innføring av mac til disse familiemedlemmene synker denne tidskostnaden betydelig..

Kanskje ikke akkurat studentbudsjett... men en flott present. De fleste som har kunnskap om "data" vil være offer for krav om support fra øvrig familie. Ved innføring av mac til disse familiemedlemmene synker denne tidskostnaden betydelig..

+10
Gå for Ipad, min tidsregning er før og etter ipad...

Denne er morsom:

Kjøp et flott smykke og heng det på juletreet. Vi gjorde det med Mamma. Hun så ikke smykket før julen nesten var over. haha. :D

Diamanter.
Det er det eneste som ikke blir byttet.
Viktig: de må være store.:mrgreen:

I år har jeg kjøpt alle gavene på internett. Ingenting er som å sitte hjemme med en kaffekopp å gjøre unna julehandelen :p

Blir en Londontur til jul. Shopping-mekka for hun, og klokke-mekka for meg :D
Er mulig å finne gode priser om man bestiller hotell seperat.

Spørs om ikke det også medfører en budsjettsprekk for trådstarter:p:p:p

Vi vet vel alle at det i disse tider må tas høyde for budsjettsprekk, spørsmålet er bare hvor stor sprekken blir. (Var det ikke Kristin Khron Devold som ble kalt "milliardsprekken" btw :D )

Mitt råd er å kline til med noen diamanter eller annet dyrt bling.
Da jeg har lang erfaring med å glemme bryllupsdager, miste gifteringer, glemme morsdager, etc...:cool: er den eneste måten å slippe masse pes resten av året å kjøpe en (relativt)grisedyr presang til jul.
Kjøp til du og lommeboken blør. Du vil ikke angre. Se på det som en investering.:razz:

Mitt råd er å kline til med noen diamanter eller annet dyrt bling.
Da jeg har lang erfaring med å glemme bryllupsdager, miste gifteringer, glemme morsdager, etc...:cool: er den eneste måten å slippe masse pes resten av året å kjøpe en (relativt)grisedyr presang til jul.
Kjøp til du og lommeboken blør. Du vil ikke angre. Se på det som en investering.:razz:

UJU har forstått den dypere meningen med ortaket "diamonds are forever".
Se på det som en investering i langvarig goodwill...

Hehe...:p:p:p

Mener dere virkelig at dere høster cred for dyre diamanter igjennom et helt år:confused: For min del vil jeg si at jeg stiger raskt i popularitet, men når julen er over... Tror jeg er like lite stas som vanlig ganske kjapt igjen, altså...

Hehe...:p:p:p

Mener dere virkelig at dere høster cred for dyre diamanter igjennom et helt år:confused: For min del vil jeg si at jeg stiger raskt i popularitet, men når julen er over... Tror jeg er like lite stas som vanlig ganske kjapt igjen, altså...

Jepp, det er en "sann myte". Diamonds are a girls best friend, før, nå og for alltid! :eek: