Jeg så disse modellene og likte dem! Litt sånn vintageaktige dress-ur etter min smak. Og plexi
Fantastiske klokker! Veldig flott finish, de færreste gidder f.eks.å spesialtilpasse fonten på datohjulet til en klokke til under 10.000,-, men her har de faktisk tatt seg bryet. Jeg har hatt min Max Bill 38mm i fire år nå, har kikket på en Meister Handaufzug også, men foreløpig har det bare blitt med tanken.
Hvis jeg skal prøve å finne noe negativt så er det at glassene har en coating som gjør de vanskelig å polere, men originale glass koster bare 300,- så det er ikke så veldig stress. Jeg har byttet mitt én gang.
Fantastiske klokker! de færreste gidder f.eks.å spesialtilpasse fonten på datohjulet til en klokke til under 10.000,-
Hvor har du skaffet nye glass?Fantastiske klokker! Veldig flott finish, de færreste gidder f.eks.å spesialtilpasse fonten på datohjulet til en klokke til under 10.000,-, men her har de faktisk tatt seg bryet. Jeg har hatt min Max Bill 38mm i fire år nå, har kikket på en Meister Handaufzug også, men foreløpig har det bare blitt med tanken.
Hvis jeg skal prøve å finne noe negativt så er det at glassene har en coating som gjør de vanskelig å polere, men originale glass koster bare 300,- så det er ikke så veldig stress. Jeg har byttet mitt én gang.