* K L O K K E S T A F E T T E N 3*

Medlem
8. aug. 2022
Innlegg
576
Sted
Sarpsborg
KLOKKESTAFETTEN 3

Da er påmeldingsrunden ferdig, og stafetten drar i gang.

På morgenen/formiddagen, mellom klokka 05:00 og 12:00 på sin tildelte dato, presenterer hver deltaker i Klokkestafetten samlingen sin i denne tråden. På den måten han selv ønsker. Bilder og noen essensielle specs, samt en liten historie eller begrunnelse for hvorfor akkurat de klokkene har plass i samlingen bør man få med. Så mye eller så lite du vil, men historier, begrunnelser og reinspikka nerderi settes alltid pris på. :) ...og for de som var med i Klokkestafetten 1, er det kanskje på sin plass med en slags oppsummering av hva som har skjedd siden da.

Uten spesielle krav, men man bør jo ha gjort seg noen tanker om hvorvidt/hvorfor klokkene i samlingen er interessante, hvordan de utfyller hverandre eller passer sammen, etc.

Hvor få eller mange klokker du vil presentere er jo opp til deg, men det bør jo være en "samling". …og dette handler ikke om penger eller jåleri, så det er ingen grunn til å gjemme unna billigklokkene. ;)

Deretter vil i de andre stafettdeltakerne komme med sine refleksjoner/kommentarer/vurderinger av samlingen, og eventuelle tips, i løpet av den samme dagen. Det forventes at alle påmeldte legger igjen en kommentar. Alle tidssonens medlemmer kan selvsagt også gjerne kommentere i tråden, selv uten å ha deltatt i stafetten.

Hold tonen respektfull og hyggelig. Vi skal ikke rakke ned på hverandres samlinger eller smak, men likevel er det forventet at man gir utrykk for sin egen mening. Men dette er en hyggetråd, og vi holder det morsomt, positivt og konstruktivt. Det pleier ikke å skorte på entusiasme, så etter alle odds blir det en supermorsom tråd. :)

Jeg brukte https://www.random.org/lists/ til å stokke navnene på lista, og slik ble trekningen:

Det ble rot med datoene i påmeldingstråden, så jeg bare bestemte at vi begynner på torsdag til uka. For de det ikke passer for, er det lov å nytte innbyrdes, og si fra til meg om det så jeg kan oppdatere lista.

Det vil også være jævlig dårlig stil å ikke levere som avtalt! Just saying! ;)

@MikroKrone presenterer sin samling torsdag, 3. oktober.
@Ban presenterer sin samling fredag, 4. oktober
@Fjordseiko presenterer sin samling lørdag, 5. oktober
@Bgo80 presenterer sin samling søndag, 6. oktober
@OCD presenterer sin samling mandag, 7. oktober
@seiltid presenterer sin samling tirsdag, 8. oktober
@GrimReaper presenterer sin samling onsdag, 9. oktober
@Sonch presenterer sin samling torsdag, 10. oktober
@Dazed presenterer sin samling fredag, 11. oktober
@Parmined presenterer sin samling lørdag, 12. oktober
@Johnsigans presenterer sin samling søndag, 13. oktober
@Genta presenterer sin samling mandag, 14. oktober
@Vermin presenterer sin samling tirsdag, 15. oktober
@Heftos presenterer sin samling onsdag, 16. oktober
@OBHaugland presenterer sin samling torsdag, 17. oktober

Da er vi i gang, og det er bare å ta tastaturet fatt og begynne å forfatte presentasjonene. ;) ...Og vi venter i spenning på første mann ut torsdag om en uke.

Jeg gleder meg!
 
Redigert: