@eidehelg : Takker. Anbefaler å sjekke litt opp av G-Shock universet. Den røde Zenithen er noe jeg har på lista over "Grail".
@Heftos : Takker.
@seiltid : Takker. Skjønner godt at ikke hjertet slå like fort som for mekaniske armbåndsur. Er med deg på den.
@Genta : Takker.
@Readerfly : Takker. Laget en GS-artikkel som backup, så den ligger her, men valgte G-Shock da det er litt annerledes enn det som er postet så langt i tråden
@William Lumbergh : Takker. Nerding tar jeg som et komplement i en noenlunde overfladiske verden
@speedieThomas : Takker. Det er ikke like lett å stoppe mens klokkeleken er god, for det finnes alltid en ny YT-video, ny artikkel - og alt skaper et behov for "enda en ny klokke". Jeg bruker dem innimellom. Høres muligens tullete ut, men assosierer G-Shock mer med sommer og sol, enn vinter og snø. Har ingen planer om å selge G-Shockene. Så en bruker på et forum som laget et pleksi-display med utfrest "G-SHOCK" emblem og lyssatt hele greia med LED-stripe. "Oj, det var kult - sånn må jeg lage". Tok til fornuften og skippet det siste.
@Dazed : Takker. Satt det med CasiOak på spissen, men helt ærlig så står viserne av og til i veien for det lille displayet. Såpass lite display er også upraktisk
@MrJensen : Takker. Artig å skrive litt. Man lærer noe av det også.
---
Ser frem til
@Genta sin reise som neste person i tråden.