Grailalert! Fantastisk Rambutan, absolutt den hotteste omgang noensinne i diversegmentet. Gratulerer
Takk! Nei, dette er en fantastisk start på helgen!Gratulerer med knall tøff Omega Dette er jo ingen dårlig start på helgen
Takk! Må si meg enig der, synes faktisk de har lykkes bedre med designet på denne en gamle XL versjonen. Den nye med 2øyer ser bedre ut.Grailalert! Fantastisk Rambutan, absolutt den hotteste omgang noensinne i diversegmentet. Gratulerer
Takker så mye! Det er ingen tvil at jeg er totalt bitt av Omega som min soleklare favoritt!Fy flate!
Her unboxes det snakks på snakks og særdeles mye flott på Omega-fronten.
Me like.
Grattis med nytt familiemedlem
Takk!Flotteste dame klokken jeg har sett på lenge. Skjønner at det har vært en prøvelse å vente på denne.
Gratulerer med fantastisk ur. Kos deg med det og følelsen så lenge som mulig.
Tusen takk! Deilig var det endelig trodde nesten ikke på detDen var jo bare rå på lanken din
Kjekt å få den i hus når du har ventet 4 måneder, tenker jeg.
Gratulerer med sonens tøffeste "dameklokke"
Gratulerer med Utrolig flott Omega..
Du begynner og få en fin samling nå
Helt rått, Rambutan. Fantastisk fin klokke og den kledde jo speedy-remmen som et skudd. Ja, og armen din, da
Gratulerer så veldig mye. Håper du dukker opp på et gtg med klokkene dine en gang. Vi gutta liker å tafse, skjønner du.
Takk!Grattis. Tøft. Min datter på 18 år har en Omega Speedmaster Date på 40mm. Enig i at jenter kler tøffe klokker.
Den er nydelig! Helt klart super helg, Eterna i konfirmasjon og Omega til alt annetOioi, gratulerer så mye Rambutan! Digger denne selv, her har virkelig Omega truffet noe spesielt IMHO. Nydelig sportsur. Tipper det blir en fin helg med denne på lanken
Tusen takk!! Jeg digger den!oioioi! kjempekul! digger gullkantene rundt subdials! den tok seg virkelig bra ut. gratulerer!
Fet klokke Rambutan! Kos deg med denne
Oh yeah!Gratulerer med en fantastisk råtøff Omega! Dette er "girlpower" sitt beste! Grattis!
Tusen takk skal du har, begynner å likne noe nå ja.Denne under jeg deg! Gratulerer så masse! Veldig lekker og et voksent valg! Begynner å bli bra samling nå!
Takker så mye!Enig med Mathfjeld i at en tøffere jenteklokke skal du lete lenge etter! Gratulerer så mye!
Endelig var den her, takker så myeSkikkelig tøff!! Gratulerer så mye Det var jammen på tide at den dukket opp
Takk! Det skal jeg love deg var.Gratulerer så mye, veldig kul dameklokke Sikkert veldig deilig å få denne i hus, etter alt for lang venting, vil jeg tro
Takker!Kjempeflott
Gratulerer.
...tror faktisk jeg synes den var finest på reima til speedy reduced - men, den smukke kler jo alt!