Kan det være sant?

Fy flate!
Her unboxes det snakks på snakks og særdeles mye flott på Omega-fronten.
Me like.

Grattis med nytt familiemedlem

Flotteste dame klokken jeg har sett på lenge. Skjønner at det har vært en prøvelse å vente på denne.
Gratulerer med fantastisk ur. Kos deg med det og følelsen så lenge som mulig. :p

Den var jo bare rå på lanken din :cool:
Kjekt å få den i hus når du har ventet 4 måneder, tenker jeg.
Gratulerer med sonens tøffeste "dameklokke" :D

Helt rått, Rambutan. Fantastisk fin klokke og den kledde jo speedy-remmen som et skudd. Ja, og armen din, da:D

Gratulerer så veldig mye. Håper du dukker opp på et gtg med klokkene dine en gang. Vi gutta liker å tafse, skjønner du.

Grattis. Tøft. Min datter på 18 år har en Omega Speedmaster Date på 40mm. Enig i at jenter kler tøffe klokker.

Gratulerer med knall tøff Omega :) Dette er jo ingen dårlig start på helgen ;)
Takk! Nei, dette er en fantastisk start på helgen! :D

Grailalert! Fantastisk Rambutan, absolutt den hotteste omgang noensinne i diversegmentet. Gratulerer
Takk! Må si meg enig der, synes faktisk de har lykkes bedre med designet på denne en gamle XL versjonen. Den nye med 2øyer ser bedre ut. :p

Fy flate!
Her unboxes det snakks på snakks og særdeles mye flott på Omega-fronten.
Me like.

Grattis med nytt familiemedlem
Takker så mye! Det er ingen tvil at jeg er totalt bitt av Omega som min soleklare favoritt! :p

Flotteste dame klokken jeg har sett på lenge. Skjønner at det har vært en prøvelse å vente på denne.
Gratulerer med fantastisk ur. Kos deg med det og følelsen så lenge som mulig. :p
Takk! :D
Følelsen er ubeskrivelig og det var over forventningene mine:D

Den var jo bare rå på lanken din :cool:
Kjekt å få den i hus når du har ventet 4 måneder, tenker jeg.
Gratulerer med sonens tøffeste "dameklokke" :D
Tusen takk! :D Deilig var det endelig trodde nesten ikke på det:p

Gratulerer med Utrolig flott Omega..

Du begynner og få en fin samling nå :D :D :D :D

Takker så mye! :D

Helt rått, Rambutan. Fantastisk fin klokke og den kledde jo speedy-remmen som et skudd. Ja, og armen din, da:D

Gratulerer så veldig mye. Håper du dukker opp på et gtg med klokkene dine en gang. Vi gutta liker å tafse, skjønner du.

Tusen takk! :D
Klart jeg kommer på en GTG ikke noe å bekymre seg for det. ;) Det skjer jo titt og ofte, så en gang passer det for meg også. Da blir det tafsning, ja på klokkene selvfølgelig! :mrgreen:

Oioi, gratulerer så mye Rambutan! Digger denne selv, her har virkelig Omega truffet noe spesielt IMHO. Nydelig sportsur. Tipper det blir en fin helg med denne på lanken :)

Grattis. Tøft. Min datter på 18 år har en Omega Speedmaster Date på 40mm. Enig i at jenter kler tøffe klokker.
Takk!
Helt enig der altså:mrgreen:

Oioi, gratulerer så mye Rambutan! Digger denne selv, her har virkelig Omega truffet noe spesielt IMHO. Nydelig sportsur. Tipper det blir en fin helg med denne på lanken :)
Den er nydelig! Helt klart super helg, Eterna i konfirmasjon og Omega til alt annet:D

oioioi! kjempekul! digger gullkantene rundt subdials! den tok seg virkelig bra ut. gratulerer!
Tusen takk!! :D Jeg digger den! :mrgreen:

Denne under jeg deg! Gratulerer så masse! Veldig lekker og et voksent valg! Begynner å bli bra samling nå!

Enig med Mathfjeld i at en tøffere jenteklokke skal du lete lenge etter! Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye, veldig kul dameklokke:) Sikkert veldig deilig å få denne i hus, etter alt for lang venting, vil jeg tro:)

Kjempeflott:D
Gratulerer.

...tror faktisk jeg synes den var finest på reima til speedy reduced - men, den smukke kler jo alt!

Fet klokke Rambutan! Kos deg med denne :)

Takk! :D

Gratulerer med en fantastisk råtøff Omega!:D Dette er "girlpower" sitt beste! Grattis!;)
Oh yeah! :cool:
Denne under jeg deg! Gratulerer så masse! Veldig lekker og et voksent valg! Begynner å bli bra samling nå!
Tusen takk skal du har, begynner å likne noe nå ja. :p

Enig med Mathfjeld i at en tøffere jenteklokke skal du lete lenge etter! Gratulerer så mye!
Takker så mye! :D

Skikkelig tøff!! Gratulerer så mye :D Det var jammen på tide at den dukket opp :cool:
Endelig var den her, takker så mye:)

Gratulerer så mye, veldig kul dameklokke:) Sikkert veldig deilig å få denne i hus, etter alt for lang venting, vil jeg tro:)
Takk! Det skal jeg love deg var. :D

Kjempeflott:D
Gratulerer.

...tror faktisk jeg synes den var finest på reima til speedy reduced - men, den smukke kler jo alt!
Takker!:)
Er igrunn litt enig med deg der, så jeg er rimelig sikker på at jeg skal skaffe meg den som egentlig passer til PO klokka. Nå vet jeg jo hvordan den tar seg ut mener jeg, og den remmen kommer med foldespenne og det har jeg ikke. :p