Kan det være sant?

Wow, denne gikk meg hus forbi for i dag. Fantastisk, endelig var den på plass. Du har helt åpenbart gjort et riktig valg, og sammen med den Speedyen må jeg si du har fått et par klokker som står til 10 i stil. Perfekt størrelse!

Grattis :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Jøje... Første gang jeg berømmer en jente for å handle dyrt og............... så bra!

Gratulerer. Dritbra. Bra helg antar jeg :)

Tillykke med det jeg godt kan forstå var en svært etterlengtet unboxing. Denne var dritfet. Nå har du virkelig to tøffe brødre i boksen;)

Der var den endelig. Trodde du hadde avbestilt pga håpløs ventetid. Bra at du holdt til mål :) Tenker det var verdt alle pinsler. Råtøff klokke. Gratulerer!

Gratulerer så mye med en fantastisk flott klokke! Enig med det som tidligere ble sagt her, en skal lete lenge etter en tøffere klokke til en jente :) Skjønner godt følelsen du sitter med nå, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

Tøft! Grattis!
Takk!

Litt sen, men gratulerer med den kuleste samlingen av "jenteomegaer"!
:D:D:D
Takker!:cool:

Fantastisk, rambutan. Gratulerer så mye. :D
Tusen takk! :D

Wow, denne gikk meg hus forbi for i dag. Fantastisk, endelig var den på plass. Du har helt åpenbart gjort et riktig valg, og sammen med den Speedyen må jeg si du har fått et par klokker som står til 10 i stil. Perfekt størrelse!

Grattis :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Takker så mye, er veldig fornøyd selv! :p

Se her, ja! Der var den omsider på plass og den satt jo som et skudd :) Gratulerer med flott Omega, Rambutan :)
Takk!! :D

Steike du bygger deg bra jentesamling Rambutan. Gratulerer.
Takker så mye! :)

Jøje... Første gang jeg berømmer en jente for å handle dyrt og............... så bra!

Gratulerer. Dritbra. Bra helg antar jeg :)
Takk knis:D

Tillykke med det jeg godt kan forstå var en svært etterlengtet unboxing. Denne var dritfet. Nå har du virkelig to tøffe brødre i boksen;)
Helt herlig er det takker så mye! :p
Gratulerer så mye. :D
Takk:)

Gratulerer med en klassiker :D
Takker! :)

Der var den endelig. Trodde du hadde avbestilt pga håpløs ventetid. Bra at du holdt til mål :) Tenker det var verdt alle pinsler. Råtøff klokke. Gratulerer!
Ja, det var absoulutt verdt å vente på! :p
Gratulerer så mye med en herlig klokke;)

Mvh
Timebandit
Tusen takk! :D

Gratulerer så mye med en fantastisk flott klokke! Enig med det som tidligere ble sagt her, en skal lete lenge etter en tøffere klokke til en jente :) Skjønner godt følelsen du sitter med nå, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)
Nei, det i sikkert å vist dette her var verdt alt sammen takker så mye! :p

Gratulerer
omegapoxlcro.jpg

Min litt større model hilser:D

Takk til alle sammen som har tatt en titt og gratulert! Det var veldig koselig, desverre så prøvde jeg å lage system i bildene mine på photobucket og da forsvant alle bildene... :???: Men det ligger bilder i galleri tråden min:p
Rambutan's klokkerier

Kommer litt sent til festen, så er bildene slettet.... :p

Godt du postet link over her. ;)
Gratulerer! :D Den ser flott ut. Etter all ventingen skal den vel bo på håndleddet en stund framover?

Kommer litt sent til festen, så er bildene slettet.... :p

Godt du postet link over her. ;)
Gratulerer! :D Den ser flott ut. Etter all ventingen skal den vel bo på håndleddet en stund framover?

Takk, skal love deg at den sitter godt på lanken! :p