Da jeg søkte litt rundt på nettet etter priser på Rolex, kom jeg over denne seiden:
http://www.urverket.no/rolex-c-9.html?zenid=037e905da874591eda9f3f8df00f02c0
Ser ut i fra listeprisen som er oppgitt på siden at det er litt å spare(ca. 5k på svart SUB 116610) på å kjøpe fra denne siden, men det jeg lurer på er om de er pålitelige? Noen som har erfaringer med dem fra før? Er litt skeptisk på å betale 50k for noe man kjøper på internett.
No-brainer my ass
Mye folk som med dobbeltmoral eller skjult agenda her. En sub koster 3800 euro (28000)kr på schipol og 57000 på bjerke.
Sjansen for å bli tatt er lik null på klokker. Kjenner en i tollen. Så lenge klokkene er til privat bruk så ser de gjennom fingrene på dette.
At noen rapporterer inn klokkekjøp til tollvesenet er bare tull. Det de derimot ser og rapporterer mellom tollstatene er deklarasjon av penger.
KJØP I UTLANDET PÅ TAXFREE OG GÅ PÅ GRØNT
No-brainer my ass
Mye folk som med dobbeltmoral eller skjult agenda her. En sub koster 3800 euro (28000)kr på schipol og 57000 på bjerke.
Sjansen for å bli tatt er lik null på klokker. Kjenner en i tollen. Så lenge klokkene er til privat bruk så ser de gjennom fingrene på dette.
At noen rapporterer inn klokkekjøp til tollvesenet er bare tull. Det de derimot ser og rapporterer mellom tollstatene er deklarasjon av penger.
No-brainer my ass
Velkommen til forumet. Hadet bra
Så man skal smugle ?
Like greit å gjøre det samme over grensa fra svinesund, ta med en trailer over ?
Og da tar far frem popcornet her, og følger spent med , hoho!
Ja nå har moralens voktere begynt å kakkle. Trailer ??? Til privat forbruk sa jeg. Makan til kjerringforum (Denne tråden blir vel sletta av norges urmakerforening). Er dere klokkeselgere hele gjengen som ønsker og få solgt deres klokker i Norge. Spar meg for disse latterlige kommentarer
Til dere som ønsker å finne gode priser i utlandet her er mitt bidrag. Kjøp i EU de trenger penga .
Dette bilde ble tatt i 2010 på schipol
Ja, de trenger det på grunn av holdningene du deler med mange europere.
Hvis du ikke liker forumet hva faan gjør du her da...?
Og hvorfor gidder du å bli medlem?
Ta nå sekken din og stikk.
Ha det bra.
Bekreft brukerlisteending
Er du sikker på at du ønsker å legge tessa til din ignoreringsliste?