arvidrattlaas
Støttemedlem
Frå testen som blei posta for litt sida:Jeg bare legger denne her jeg.
Vis vedlegg 107383
AP 15400. Sett to stk på tre dager. De er nydelige! Svart skive.Gullklokke-dilemma: Jaeger MUT med dato og deilig månefase, eller innstegsmodellen til Lange (Saxonia 37 thin) uten så mye som en sekundviser, men ekstra deilig finish? Eller noe helt annet? Klokkene er begge rundt 150k fra norsk AD.
Vis vedlegg 107846
Tilbake etter tre måneder... særdeles spesiell sak dette. Kvalifiserer lett til 40årskriseprosjekt hos ellers arkaisk type.
Kan noen fortelle meg hvordan jeg får ut friksjonspinnene? i lugsene så jeg får den på rem?
AP 15400. Sett to stk på tre dager. De er nydelige! Svart skive.
Kjøp noe ikke "alle andre" har: https://nomos-glashuette.com/en/wat.../en/watches/families/lambda/all-lambda-modelsGullklokke-dilemma: Jaeger MUT med dato og deilig månefase, eller innstegsmodellen til Lange (Saxonia 37 thin) uten så mye som en sekundviser, men ekstra deilig finish? Eller noe helt annet? Klokkene er begge rundt 150k fra norsk AD.
Vis vedlegg 107859 Lugholes ja. Men det kan umulig være vanlige springbars i den lenka der. Friksjonspinner brukes og. De må ut, uten at jeg blir emo i prosessen
Haha for en sinnsyk sak dette er.
Vis vedlegg 107859 Lugholes ja. Men det kan umulig være vanlige springbars i den lenka der. Friksjonspinner brukes og. De må ut, uten at jeg blir emo i prosessen
Haha for en sinnsyk sak dette er.
Grattis med nytt, og velkommen tilbake til galskapen. Aner jeg en Rado Captain Cook som innkommende?Holdt meg unna tidssonen i et knapt år, og det gikk helt fint. Syns ikke livskvaliteten gikk særlig ned i perioden. Var fornøyd med det jeg hadde. Bestemte meg etter hvert for å få solgt et par av klokkene jeg aldri bruker lenger, og endte med å kikke litt her inne samtidig - rett på kjøret! Takk tidssonen!
Vis vedlegg 108290
Bilde hentet fra: Watchgecko
Jupp. Tidssonen trenger mer Rado!Grattis med nytt, og velkommen tilbake til galskapen. Aner jeg en Rado Captain Cook som innkommende?
JA!Et litt dumt spørsmål, (kanskje?)
På hytten fikk vi en slik fancy induksjon topp. Disse benytter jo et elektronisk felt for å varme vann og mat.
Nå er det jo fruen som benytter mest tid der, (side mine matlagingskunnskaper ligger i grenseland begrenset/begredelig), men det hender jeg er ved kokeplatene.
Kan dette feltet påvirke en mekanisk klokke?
8