Noen som vet hva originalrem til Tudor bb58 ligger på i retailpris?
Har prøvd å skaffe meg en Q Timex siden den kom ut, noen som vet hvor denne kan kjøpes?
(helst uten syke påslagg)
Anbefaling av urmaker i Oslo
Hei, det nærmer seg service-behov for min breitling Superocean Heritage I. Jeg må skifte glass grunnet en bitte liten chip, samt bytte pakninger og en rask overhaling av urverk (ETA).
Typisk service 1 etter 5år.
Må jeg gå til Bjerke eller har noen anbefaling om andre urmakere
Anbefaling av urmaker i Oslo
Hei, det nærmer seg service-behov for min breitling Superocean Heritage I. Jeg må skifte glass grunnet en bitte liten chip, samt bytte pakninger og en rask overhaling av urverk (ETA).
Typisk service 1 etter 5år.
Må jeg gå til Bjerke eller har noen anbefaling om andre urmakere
Kjapt spørsmål. Min far har denne gamle Rolex Oyster Precision fra 1968. Glasset er sprukket og klokken har derfor ligget ubrukt i cirka 30 år. Trekkes opp og går uten problemer. Noen som har en formening om hva det vil koste cirka å bytte glasset på denne? Kronen trenger også å byttes.
Han bor i Brøstadbotn, så er over 100 mil til nærmeste Rolex forhandler. Vis vedlegg 164782
Ta kontakt med Lervik Ur. De ordner med forsendelse.
Pris er det best at AD svarer på selv.
Jeg sendte min Nomos ned til Glashütte. Du krysser av i forsendingspapirene at det er service/reparasjon, da betaler du ikke noe moms.Har noen erfaring med å sende ur direkte til forhandler/produsent i utlandet for service (når det ikke finnes i Norge)? Tenker Sveits, Frankrike eller UK, og hvilket papirarbeid som må gjøres. Fikk et litt snodig svar fra forhandleren om at det var best at jeg reiste ned selv med uret, tilsynelatende for å omgå kostnader til midlertidig import til landet det gjelder.
Den TT-tag'en kan umulig være verdt stort.