Men at prisen er 120eur er jo spinnvilt, da er det billigere å kjøpe en pose med strips.
Eller to runder med denne.
Men at prisen er 120eur er jo spinnvilt, da er det billigere å kjøpe en pose med strips.
Noen som har fått med seg denne? Vet ikke helt om jeg ser poenget, men mulig det er noe jeg ikke skjønner.
LUXWI - THE WORLDS FIRST LOCK FOR LUXURY WATCHES
The original lock made to ensure your watch stays with you, no matter how active your life happens to be.luxwi.com
Vis vedlegg 207652
Vel.. For å være en liten motvekt på den berømte skåla..
1. At lommetyver fikler bort klokka di uten at du merker det er et kjent problem en del steder (les: London, Barcelona osv). Har en god venn som ble utsatt for det og borte var hans Rolex "Batman". Merka det ikke før den var forsvunnet. Fortsatt er det en stor forskjell på tyveri og ran (også en stor barriere for mange av disse naskerne og som de gjerne unngår). Sistnevnte er det vanskelig å gardere seg mot, med mindre du kjøper en Beretta istedet for en klokkelås..
2. En del låser, kanskje ikke spesielt Rolex, men en del andre premiummerker har jeg opplevd at faktisk åpner seg selv. Herunder Nautilus. Kan se et visst behov ved spesielt vannaktiviteter eller annet.
Og nei, jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe denne selv
Vel.. For å være en liten motvekt på den berømte skåla..
1. At lommetyver fikler bort klokka di uten at du merker det er et kjent problem en del steder (les: London, Barcelona osv). Har en god venn som ble utsatt for det og borte var hans Rolex "Batman". Merka det ikke før den var forsvunnet. Fortsatt er det en stor forskjell på tyveri og ran (også en stor barriere for mange av disse naskerne og som de gjerne unngår). Sistnevnte er det vanskelig å gardere seg mot, med mindre du kjøper en Beretta istedet for en klokkelås..
2. En del låser, kanskje ikke spesielt Rolex, men en del andre premiummerker har jeg opplevd at faktisk åpner seg selv. Herunder Nautilus. Kan se et visst behov ved spesielt vannaktiviteter eller annet.
Og nei, jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe denne selv
Ikke at jeg skjønte sammenhengen, men det var jo en fantastisk morsom videoGod tanke men idiotisk produkt.
Litt som denne imo.
Lommetyvene begynte ikke å rane folk som resultat av pengebelter eller skjulte lommer ?Sikring ved vannaktiviteter er jeg med på, men jeg tror du er helt enig i at det ikke er lurt å gjøre det nødvendig for "sniketyvene" å eskalere, eller uppe gamet sitt om du vil.
Lommetyvene begynte ikke å rane folk som resultat av pengebelter eller skjulte lommer ?
En som har lært seg å tømme lommene dine samt fiske av deg klokken uten at du merker det kommer trolig ikke til å bli voldelig ransmann av dette produktet.
Kjøp en Seiko5 eller Gud forby en Casio hvis man frykter pickpockets. Langt bedre enn å bruke 120 Euro på et tulleprodukt frontet av dansken.