@Kaasp Du kan ta en titt på molequin.comEr ute etter en "forest green" lærreim i type "semsket skinn" eller lignende til min Aqua Terra. Se bilde for referanse. Noen som vet om noen steder jeg kan finne slike reimer i Norge, eventuelt utlandet. Ønsker litt kvalitet på den.
Klarer ikke bestemme meg for hva jeg synes om disse altså. På ene siden synes jeg de ser kule ut. På den andre lurer jeg på hva det gjør med "måneklokke-brandet" å ha en plast-lillebror. Kognitiv dissonans!
Men disse klokkene er ikke ment for «kjennere».Tror omega i større grad skyter seg i foten her enn de gir folk lyst til å kjøpe the real thing. Kommentarene under hodinkee-artikkelen om den grønne seamasteren sier egentlig alt. «Neitakk, venter på plastversjonen»
Hadde personlig planlagt en moonwatch til sommeren, men setter den nå på pause. Skivebom etter min mening.
Det er nok bare en midlertidig greie for mange.Hva har endret seg? Speedmaster professional er akkurat lik den var for en uke siden.
Det er nok bare en midlertidig greie for mange. Jeg har vært nærme å kjøpe moonwatch mange ganger. Nå får jeg satt den trangen litt på pause, og det er litt deilig egentlig.
Veldig enig!Ikke la et vådeskudd fra Swatch Group ødelegge for at DU skal få en så fantastisk klokke som Speedmaster Professional. For å bruke et nokså lite velvalgt adjektiv så er Speedmaster et superlativ armbåndsur
Samme synes jeg. Kule klokker. Har også noen gryende klokkeentusiaster i den yngre garde i familien som uttrykker stor entusiasme. Men for meg er disse ikke, jeg har min Speedy (som jeg forøvrig ikke synes at blir degradert av dette, tvert imot).Dette er en kul greie - hvordan noen kan føle at det degraderer Speedmaster på noen måte forstår jeg ikke.
Jeg ser det heller som et veldig, veldig kult alternativ til G-Shock.
Helt enig!Jeg skjønner ikke de som mener Omega har dummet seg eller skutt seg i foten.
Jeg synes de var knall tøffe. Viste bilder til sønn og kone og de syntes også de var «døds fete»
Disse kommer til å selge som hakka møkk akkurat som kø-bildene viser.
Gratulerer til Omega og Swatch med en geni strek.
Til de som vurderte Speedmaster men nå legger det på is:
1. Speedmasteren er akkurat samme klokke i dag som den var for en uke siden. Hva har endret seg?
2. Kjøper du klokke for at du liker den eller andre?
Og til de som skriker om plast: er ikke dette en egen ceramic miks klokken er laget av?
Love it!