Klokkecafé – løst og fast om klokker

411C40B7-ADA2-477F-A9EB-E2414A4A91FA.jpeg

5BCB2BAE-A1B5-44EE-9D99-25E5451F1FE5.jpeg

Flott ny skive på klassiker. Vi var nok mange som hadde disse på ønskelisten når de kom i 85. Glemmer ikke når jeg endelig fikk min. Den lever i beste velgående fortsatt (på min brors arm, kan jo ikke ødelegge OWG-imaget mitt).

Fantastisk kvalitet og holdbarhet. Og utrolig flott med Full Lume. Hm tror min datter på 7 mnd må ha en haha
 
Vis vedlegg 289529
Vis vedlegg 289530
Flott ny skive på klassiker. Vi var nok mange som hadde disse på ønskelisten når de kom i 85. Glemmer ikke når jeg endelig fikk min. Den lever i beste velgående fortsatt (på min brors arm, kan jo ikke ødelegge OWG-imaget mitt).

Fantastisk kvalitet og holdbarhet. Og utrolig flott med Full Lume. Hm tror min datter på 7 mnd må ha en haha
Flott at du deler! Er dette en ny variant/skive? Og har du ref?
Tror også min sønn (dvs jeg :mrgreen: ) må ha en slik. Han syntes det er spennende når klokkene mine «lyser i mørket»
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Presentert i Fratello idag men vært tilgjengelig en stund. Jeg vurderte min datters behov som stort for denne nye for en halvannen måned siden men mor ville det anderledes… Har ikke ref i hodet men de ligger tilgjengelig her bla: https://www.urverket.no/citizen-promaster-gronn-gummi-o44-mm-p-477857.html kun 1 vel og merke så gi gass

Må nesten være umulig å få mer klokke for pengene enn dette. Med eller uten rabatt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thorvald
Vis vedlegg 289529
Vis vedlegg 289530
Flott ny skive på klassiker. Vi var nok mange som hadde disse på ønskelisten når de kom i 85. Glemmer ikke når jeg endelig fikk min. Den lever i beste velgående fortsatt (på min brors arm, kan jo ikke ødelegge OWG-imaget mitt).

Fantastisk kvalitet og holdbarhet. Og utrolig flott med Full Lume. Hm tror min datter på 7 mnd må ha en haha

Enda artigere er at prisen er den samme.
Jeg holdt på å kjøpe en sånn i 1993, og da mener jeg de kostet 3000ish. Ser ut som at de koster det samme fortsatt nesten 30 år senere.
 
Ble litt for fort stille, ;)

Styrer man unna overhypede Fjolex i bruktmarkedet, kan du for eksempel få denne samlingen for ca 1 mill:

AF33518C-7BD4-4AF0-998A-634854058575.png

54AF935D-8D7D-4483-BEF6-A81AD589FBC7.png

0EAB4DFB-EDCE-4127-AF00-62F65E1ABFCB.png


Samlet pris i Bjerkes nettbutikk er 1.080.000.-, men regner med at du får mellom 5-10% rabatt på disse. I mitt hode er et slikt valg meget enkelt, forstår ikke med beste vilje at folk vil kjøpe Fjolex i dagens marked. Så lever jeg godt med at @TomB (og andre) synes jeg av denne grunn er en nedlatende og arrogant kø…:mrgreen:
 
Ble litt for fort stille, ;)

Styrer man unna overhypede Fjolex i bruktmarkedet, kan du for eksempel få denne samlingen for ca 1 mill:

Vis vedlegg 289570
Vis vedlegg 289571
Vis vedlegg 289572

Samlet pris i Bjerkes nettbutikk er 1.080.000.-, men regner med at du får mellom 5-10% rabatt på disse. I mitt hode er et slikt valg meget enkelt, forstår ikke med beste vilje at folk vil kjøpe Fjolex i dagens marked. Så lever jeg godt med at @TomB (og andre) synes jeg av denne grunn er en nedlatende og arrogant kø…:mrgreen:

Kjøp heller disse brukt til ca. halv pris:cool:
 
Kjøp heller disse brukt til ca. halv pris:cool:

Ja men det er jo berre det at det er ingen som kjøper dei nye . For dei skal jo hive seg på Rolex kjøret og tjene 20-40% på klokkeinvesteringen.

Så kan en legge ut klokker som feks den derre grønne submarineren til "hyggelig pris" ( for selger ) på rundt 260k og gå cash i lomma til neste Rolex investering .
 
Ble litt for fort stille, ;)

Styrer man unna overhypede Fjolex i bruktmarkedet, kan du for eksempel få denne samlingen for ca 1 mill:

Vis vedlegg 289570
Vis vedlegg 289571
Vis vedlegg 289572

Samlet pris i Bjerkes nettbutikk er 1.080.000.-, men regner med at du får mellom 5-10% rabatt på disse. I mitt hode er et slikt valg meget enkelt, forstår ikke med beste vilje at folk vil kjøpe Fjolex i dagens marked. Så lever jeg godt med at @TomB (og andre) synes jeg av denne grunn er en nedlatende og arrogant kø…:mrgreen:
Der snakker vi. Kjøpte selv Duométre i stedet for Hulk til samme pris. Fint å spre feltet litt.