Nye Nautilus er her.
Patek Philippe lanserer Nautilus Ref. 5811/1G
Etterfølgeren til den ekstremt populære Nautilus Ref. 5711 er her.www.tidssonen.no
Eg liker’n!!
Nye Nautilus er her.
Etterfølgeren til den ekstremt populære Nautilus Ref. 5711 er her.www.tidssonen.no
Jeg mener jeg leste en plass at PP avsluttet 5711 for at merket ikke skulle bli ansett som en onetrick pony også lanserer de en blåkopi...det var logisk. Men den er jo fortsatt fin altså, det står ikke på det.
Nye Nautilus er her.
Er det ikke litt latskap at de ikke en gang har giddet å skifte datoskive til en som matcher urskiven...? Når de først har oppdatert modellen liksom.Jeg mener jeg leste en plass at PP avsluttet 5711 for at merket ikke skulle bli ansett som en onetrick pony også lanserer de en blåkopi...det var logisk. Men den er jo fortsatt fin altså, det står ikke på det.
Er det ikke litt latskap at de ikke en gang har giddet å skifte datoskive til en som matcher urskiven...? Når de først har oppdatert modellen liksom.
Nye Breitling Chronomat – med GMT-funksjon
Enig. Pen å se på. Regner med at det er B17 urverket som gir dårlig gangreserve.Pen klokke til ok pris, og bra med 40 mm og 200 m WR. Men 42 t gangsreserve... Var ikke det i snaueste laget?
At det er ETA?B17 urverket
Er ikke cal 32 et B17 med GMT-modul da? Eller er jeg helt på jordet nå? At det er ETA er det ingen tvil om uansett. Synd at Breitling ikke lager egne verk i de litt rimeligere modellene. De kan jo hvis de vil.