Jeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
#metoo
Jeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
Denne var drøy..Anbefales å ha sett - og ta læringer for egne klokker:
Der er vi i samme båt. Jeg er såpass barnslig at dette er den eneste jeg kunne tenkt meg å eie, og det er ene og alene pga navnetJeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
Som flere andre her er jeg helt på linje med deg.Jeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
Hadde solgt noe over 100 billetter var det siste jeg hørteEr det mange som skal på eventet: watches by norwegians ?
Hadde solgt noe over 100 billetter var det siste jeg hørte
En kjenning av meg sa det så bra når vi så dette.
Haaland er bekreftet som ny ambassadør for Breitling.
Bransjenytt: Erling Haaland blir ambassadør for Breitling
Superspissen er bekreftet som nyeste tilskudd i Breitlings stjenespekkede stall.www.tidssonen.no
Det må vel være lov å si at Breitling kom best ut av den dealen
Haaland er bekreftet som ny ambassadør for Breitling.
Bransjenytt: Erling Haaland blir ambassadør for Breitling
Superspissen er bekreftet som nyeste tilskudd i Breitlings stjenespekkede stall.www.tidssonen.no
Det må vel være lov å si at Breitling kom best ut av den dealen
Heller det photoshoppede hakepartiet hans som kom aller best ut av det vil nå jeg påstå...
" Londoners and Tourists are officially being WARNED by the Met Police about the dangers of wearing a Luxury Watch "
Videoen viser en lastebil med et billboard som har advarsler rundt bruk av klokker.
Ble du noe klokere her? Skulle hatt hjelp med å berge en SMP-lenke før den ryker.Foruten klokkeland, hvem kan stramme lenker nå til dags?