Klokkecafé – løst og fast om klokker

Jeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
Der er vi i samme båt. Jeg er såpass barnslig at dette er den eneste jeg kunne tenkt meg å eie, og det er ene og alene pga navnet :ROFLMAO:
 
Jeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
Som flere andre her er jeg helt på linje med deg.
Enig med @GrimReaper i at det er den jeg har mest lyst på, men jeg synes også det er den fineste fargen.
Forøvrig synes jeg de er relativt uinteressante alle sammen, men hvis noen av en eller annen grunn skulle ville gi meg en av dem så bør de kjøpe Uranus :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og GrimReaper
03-breitling-signs-pro-footballer-erling-haaland-rgb.jpg


Haaland er bekreftet som ny ambassadør for Breitling.

 

" Londoners and Tourists are officially being WARNED by the Met Police about the dangers of wearing a Luxury Watch "

Videoen viser en lastebil med et billboard som har advarsler rundt bruk av klokker.
 

" Londoners and Tourists are officially being WARNED by the Met Police about the dangers of wearing a Luxury Watch "

Videoen viser en lastebil med et billboard som har advarsler rundt bruk av klokker.

Men nå er det heller ikke det britiske politiet som er avsender av budskapet.
Men en kommersiell aktør for salg/auksjon av klokker på nett.
10AA2FC4-697B-4567-9EB6-22957277C558.jpeg
 
Flott review av en fantastisk klokke. Som Citizen fanboy fra barnsben av er det kjekt at det er en rimelig Promaster som får fyrsten til å strø rundt seg med godord!
 
  • Elsker
Reaksjoner: Jon Henrik
461576CC-3B03-4863-9B2A-27D2A3BE4A85.jpeg

Vi har råd til å se bildet av originalen en gang til. Bildet ble brukt flittig i Promasterkatalogene på midten av åttitallet og jeg var sikkert ikke alene om å falle pladask.
Kunne jeg drømme om en ting til så må det være at de relanserer de mange flotte Quartzmodellene i Promasterserien fra disse årene også. Ikke dedikerte divere men marine sportsur.

Her eksemplifisert med en av de mer flamboyante vel og merke:

93CCD2C0-7986-4B82-AD9A-308B998A0AD0.png