Klokkecafé – løst og fast om klokker

Tror nesten ikke jeg har vært medlem av en eneste Facebook-gruppe hvor det ikke går ufint for seg nå og da. Var medlem av en hagegruppe en periode mens vi anla hagen, og selv der gikk det så rhododendrone føk når enkelte temaer kom opp. Verden er desverre full av idioter og det synes som at samtlige av disse er på Facebook ;)

Fant dene på et annen forum. Hublot er med... ;)

WatchesGuys.png

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Preacher
Fin den der, men synes viserne på ei slik solid klokke fremstår designmessig litt stutte og butte. Så det på IG, og fik DM fra folk som ikke likte at jeg sa det. Anyway; synes fortsatt den klokka hadde hatt godt av litt lengre visere.
Helt enig i det @Loevhagen
Selve klokken var vel fin til dykkerklokke å være, men viserene passet overhodet ikke.

Helt enig i det @Loevhagen
Selve klokken var vel fin til dykkerklokke å være, men viserene passet overhodet ikke.

Vel... Viserne er nøytrale, men lettleste. Ikke så prangende som de kunne vært for å bli flashy. Enkle og praktiske. Puslete? Jeg ville vel heller si at de er enkle og nøytrale, klassiske. Mange som bruker samme.

8

Fin den der, men synes viserne på ei slik solid klokke fremstår designmessig litt stutte og butte. Så det på IG, og fikk DM fra folk som ikke likte at jeg sa det. Anyway; synes fortsatt den klokka hadde hatt godt av litt lengre visere.

Viserne ser ok ut etter min mening.:)
Hvis de hadde vært hakket smalere kunne det kanskje dempet stutthetsintrykket.
Ellers, litt sært å sende DM for noe man er uenig i eller...?:confused:

Vel... Viserne er nøytrale, men lettleste. Ikke så prangende som de kunne vært for å bli flashy. Enkle og praktiske. Puslete? Jeg ville vel heller si at de er enkle og nøytrale, klassiske. Mange som bruker samme.

8
Enig, hvis man synes disse er korte og tykke kan man jo sammenligne med nye Explorer 2, viserne her har jo ingen seriøse proposjoner IMHO.
Tom

• Liker
Reaksjoner: Grendel