- Medlem
- 6. des. 2013
kanskje å prøve å bruke outsiderne mer?
Sånt tenkte jeg også, men med all respekt: nyter ikke.
Det er en grunn til at de som brukes mest, brukes mest. Darwins teori gjelder også innen armbåndsur.
kanskje å prøve å bruke outsiderne mer?
Sånt tenkte jeg også, men med all respekt: nyter ikke.
Det er en grunn til at de som brukes mest, brukes mest. Darwins teori gjelder også innen armbåndsur.
Greit det er mye press på BI, men å kjøpe seg en falsk Hublot og legge ut på sosiale medier gjentatte ganger for å briefe, off nei. "Aker Brygge" og Hublot, yeah right.
Er det fra Klokkeriet? Det var en sånn passe kvalm kommentar ja ... Håper det var noe kontekst der som ikke kom med her, og dermed ment som en spøk (om enn dårlig) Spydde litt i munnen nåJeg har alltid trodd Rolex var for klyser, men etter å ha sett screenshots fra Facebook av kommentarer skrevet av en ALS-eier må jeg bare endre min oppfatning av ALS og ALS-eiere. Ufyselige folk.
Vet ikke hvem som har skrevet dette, men enten er det ironi eller så er det en dust av rang.
Aner ikke hvem som har skrevet dette, håper det er ironi.
Så den og satte i halsen. Var vel 7-8 stk Rolex til samlet 7-800K?Jeg har alltid trodd Rolex var for klyser, men etter å ha sett screenshots fra Facebook av kommentarer skrevet av en ALS-eier må jeg bare endre min oppfatning av ALS og ALS-eiere. Ufyselige folk.
Vet ikke hvem som har skrevet dette, men enten er det ironi eller så er det en dust av rang.
Jeg har alltid trodd Rolex var for klyser, men etter å ha sett screenshots fra Facebook av kommentarer skrevet av en ALS-eier må jeg bare endre min oppfatning av ALS og ALS-eiere. Ufyselige folk.
Ja, det er klart det er sånn alle Lange-eiere er. For noen duster.
Eller driver du bare å troller om dagen?
Enig i at å være man skal være forsiktig med å være kategorisk og stigmatiserende, men du forsvarer vel ikke en sånn kommentar på generelt grunnlag @Jon Henrik ?
Er skalla folk også like hårsåre - eller bare på sidene?
Er skalla folk også like hårsåre - eller bare på sidene?
Godt å høre. Det kunne vært verre plasser.Mest på brystet - faktisk!
Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva en eller annen random sier på Facebook, i en eller annen gruppe, i ett eller annet kommentarfelt, tilsiktet klysete eller bare klønete.
Bruker heller den energien jeg sparer på å ikke gruble over dette, til å heller klø meg i hodet av at noen hisser seg opp over dennne kommentaren på en annen plattform, reposter den her, samt kommer med spydige påstander om alle eiere av merke XYZ, på bakgrunn av én observasjon...