Jon Henrik
Grunnlegger
Kom over disse i kamerarullen, som jeg tok for et år siden. Kina vs Tyskland:
Vis vedlegg 181751Vis vedlegg 181752
Du mangler en skrue – eller kom den kanskje sånn fra fabrikken?
Kom over disse i kamerarullen, som jeg tok for et år siden. Kina vs Tyskland:
Vis vedlegg 181751Vis vedlegg 181752
Den kom sånn Ble vel brukt én gang da den ble kjøpt fra eBay for 10 år siden, har nå blitt offer for for nysgjerrig demontering. Bar ikke preg av å ha blitt montert av fagfolkDu mangler en skrue – eller kom den kanskje sånn fra fabrikken?
Den kom sånn Ble vel brukt én gang da den ble kjøpt fra eBay for 10 år siden, har nå blitt offer for for nysgjerrig demontering. Bar ikke preg av å ha blitt montert av fagfolk
Slik kan også en dykker, fra et innlands, in-house urhus se ut;
Vis vedlegg 182306
Automat. 42mm.10,9 mm høy. 20 mm mellom hornene. Har fått IF design award for i år 2020. Sort eller hvit skive.
Enig, den ser smashing ut. Men, hvorfor i h.... har de startet med 1000ft (etc) på skiven. De er tyskere, de kan jo for guds skyld bruke det metriske system.Jeg klarer ikke å venne meg til de lange, tynne hornene. Da liker jeg bedre Club Sport. Kommer den i 40 mm, slår jeg til.
Vis vedlegg 182440
Enig, den ser smashing ut. Men, hvorfor i h.... har de startet med 1000ft (etc) på skiven. De er tyskere, de kan jo for guds skyld bruke det metriske system.
Er enig. Finere skive også, om enn noe mindre hornbrillefaktor...Jeg klarer ikke å venne meg til de lange, tynne hornene. Da liker jeg bedre Club Sport.
Hentet nettopp min Breitling Colt A17035 hos min lokale urmaker etter at den har vært inn hos verkstedet i Stavanger for service på urverk, bytting av glass osv.
Den stoppet på tur hjem fra urmakeren og klarer ikke å liv i den igjen. Har trukket den opp manuelt men blir ikke noe antydning til liv
Vis vedlegg 182512
Sterkt levert av Laco!Må si disse nye GMT-ene til Laco er flotte! Herlig matt kasse og "tool-aktig" pilotdesign.
Pilot Watches Special Models by Laco Watches | Model FRANKFURT GMT GRAU
Laco offers exclusive and original German Pilot Watches Special Models since 1925. Buy your model FRANKFURT GMT GRAU quick and safely at the Laco Watches Onlineshop.www.laco.de
Minner meg litt om enkelte av Iwc sine karbon klokker utrolig stilig.Sterkt levert av Laco!
Oh shiot....
AKKURAT NÅ: Citizen trekker seg fra Baselworld 2020
Den japanske giganten trekker seg grunnet usikkerheten rundt COVID-19.www.tidssonen.no