Puuuhh!!!
Breitling lanserer Premier Heritage Collection
Premier-kolleksjonen søker mot røttene og 1940-tallets eleganse.www.tidssonen.no
Breitling lanserer Premier Heritage Collection!
Gleder meg! Jeg er storfornøyd med Isofranereimene mine, men det er ikke til å stikke under en stol at de er litt stive. Gummireima til Ploprofen har jeg nærmest bare strøket mot hånda, mest fordi jeg ikke orket å bruke den sammen med den voldsomt svære foldespenna, og jeg har ikke sett på hvor vanskelig eller lett det er å få en enklere stiftspenne på den, eller om det finnes en slankere foldespenne som passer til dimensjonene på reima.Vanskelig å finne "Isofrane" lignende reimer som ikke er av dårlig silikon og på en grei pris.
Disse får bra tilbakemeldinger på nettet.
Mange er solgt ut allerede.
Jeg har bestilt 2stk Borealis i 24mm og skal lage en "review" senere: Omega VS Isofrane VS Borealis.
Akkurat nå vinner Isofrane mot Omega.
Best Diver Watch Straps - Premium Rubber Diver Watch Rubber Straps 1970s style
Browse our selection of the best rubber diver watch straps online at Borealis Watch. Our premium diver watch rubber straps are looking amazing in 1970s style.www.borealiswatch.com
"We believe the Borealis rubber strap is the best rubber strap available in market for diver watches taking into account the quality/price ratio and majority of our customers agree with that.
This rubber strap is the result of over a year of work developing a new vulcanized rubber formula that brings what a rubber strap should be about: durable, flexible, vintage looking and affordable."
Vis vedlegg 244931Vis vedlegg 244932
Gleder meg! Jeg er storfornøyd med Isofranereimene mine, men det er ikke til å stikke under en stol at de er litt stive. Gummireima til Ploprofen har jeg nærmest bare strøket mot hånda, mest fordi jeg ikke orket å bruke den sammen med den voldsomt svære foldespenna, og jeg har ikke sett på hvor vanskelig eller lett det er å få en enklere stiftspenne på den, eller om det finnes en slankere foldespenne som passer til dimensjonene på reima.
Dæven, den Vodolazen leker altså ikke butikk, der snakker vi tool watch. Den må da nesten være på størrelse med dykkercomputeren min. At Isofrane kler store klokker best er jeg hjertelig enig i. Så tjukk og kraftig reim må du ha en tilsvarende kraftig klokke til.
Vanskelig å finne "Isofrane" lignende reimer som ikke er laget av dårlig silikon og på en grei pris.
Disse får bra tilbakemeldinger på nettet.
Mange er utsolgt allerede.
Jeg har bestilt 2stk Borealis i 24mm og skal lage en "review" senere: Omega VS Isofrane VS Borealis.
Akkurat nå vinner Isofrane mot Omega.
Best Diver Watch Straps - Premium Rubber Diver Watch Rubber Straps 1970s style
Browse our selection of the best rubber diver watch straps online at Borealis Watch. Our premium diver watch rubber straps are looking amazing in 1970s style.www.borealiswatch.com
"We believe the Borealis rubber strap is the best rubber strap available in market for diver watches taking into account the quality/price ratio and majority of our customers agree with that.
This rubber strap is the result of over a year of work developing a new vulcanized rubber formula that brings what a rubber strap should be about: durable, flexible, vintage looking and affordable."
Vis vedlegg 244931Vis vedlegg 244932
Jeg hadde en slik Borealis på en Seiko Sumo, og likte den egentlig bedre enn den originale Isofrane-reimen jeg hadde før det. For meg trumfet den mykere gummien til Borealis over den kanskje høyere kvaliteten til Isofrane.