- Medlem
- 15. juli 2009
# PatekLemania, VacheronFPiguet..andthelistgoesonandon….Urverk levert fra Vaucher Fleurier og Frédéric Piguet i denne prisklassen er uhørt.
VC, Lange og Patek blir jo nå i en egen liga, plassert godt over AP i mine øyne.
På enkelte historiske modeller og innstegsmodeller - ja. Men AP bruker disse på sin «eneste» egentlige interessante dagsaktuelle modell# PatekLemania, VacheronFPiguet..andthelistgoesonandon….
Vet vi om noen faktisk kjøper disse undervurderte kraftpakkene ?
Riktig, ingen skrukrone. Kassen krever litt tilvenning, men likte den veldig godt på rem, ikke så godt på lenke…Globemaster er egentlig veldig flott. Jeg var hos Lian i Trondheim for en tre-fire år siden og slo nesten til på en blå. (Uten annual ja.) Men det var noe med kassen som ikke helt stemte. Og så mener jeg å huske at det ikke er skrukrone på disse?
Vis vedlegg 279947
Min personlige favoritt hos Omega. Har brukt Globemaster Annual Calendar i stål daglig i et par år. En helt fantastisk klokke. Bærekomfort er superb og den har en sjelden, nesten litt industriell finish, som tiltaler meg veldig.Vet vi om noen faktisk kjøper disse undervurderte kraftpakkene ?
Min personlige favoritt hos Omega. Har brukt Globemaster Annual Calendar i stål daglig i et par år. En helt fantastisk klokke. Bærekomfort er superb og den har en sjelden, nesten litt industriell finish, som tiltaler meg veldig. Vis vedlegg 280025
Det er vel bare en ny promoteringsrunde. Kom ut i 2018 https://www.hodinkee.com/articles/leica-watch-l1-l2-introducingDette kommer jeg garantert til å kryss-poste til foto-tråden, men nå kan du få deg Leica både i hånda og på håndleddet. Verste er at jeg liker dem litt.
Vis vedlegg 280153
Leica ZM 1, ZM 2 and Leica Watch Monochrom Edition | Zeitmesser from Wetzlar
Symbiosis of design and technology – made in Germany: the Leica Watch. Handcrafted in Wetzlar, precise and iconic: it’s about time for the Leica ZM 1, Leica ZM 2 and Leica ZM Monochrom Edition.leica-camera.com
I alle dager! Jeg er rimelig opptatt av Leica (riktignok på fotosida - det er min unnskyldning), men dette har gått meg HUS forbi.Det er vel bare en ny promoteringsrunde. Kom ut i 2018 https://www.hodinkee.com/articles/leica-watch-l1-l2-introducing