Klokkecafé – løst og fast om klokker

Urverk levert fra Vaucher Fleurier og Frédéric Piguet i denne prisklassen er uhørt.
VC, Lange og Patek blir jo nå i en egen liga, plassert godt over AP i mine øyne.

Globemaster er egentlig veldig flott. Jeg var hos Lian i Trondheim for en tre-fire år siden og slo nesten til på en blå. (Uten annual ja.) Men det var noe med kassen som ikke helt stemte. Og så mener jeg å huske at det ikke er skrukrone på disse?

omega_globemaster_review_19-630x420.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: chrbir og Jørgen
Globemaster er egentlig veldig flott. Jeg var hos Lian i Trondheim for en tre-fire år siden og slo nesten til på en blå. (Uten annual ja.) Men det var noe med kassen som ikke helt stemte. Og så mener jeg å huske at det ikke er skrukrone på disse?

Vis vedlegg 279947
Riktig, ingen skrukrone. Kassen krever litt tilvenning, men likte den veldig godt på rem, ikke så godt på lenke…

• Liker
Reaksjoner: havarduf
Vet vi om noen faktisk kjøper disse undervurderte kraftpakkene ?
Min personlige favoritt hos Omega. Har brukt Globemaster Annual Calendar i stål daglig i et par år. En helt fantastisk klokke. Bærekomfort er superb og den har en sjelden, nesten litt industriell finish, som tiltaler meg veldig.
Globemaster.jpg

Dette kommer jeg garantert til å kryss-poste til foto-tråden, men nå kan du få deg Leica både i hånda og på håndleddet. Verste er at jeg liker dem litt.

Leica_beide_L1-L2_front_FOND_HiRes_CMYK_TO_RGB@2x.jpeg

Dette kommer jeg garantert til å kryss-poste til foto-tråden, men nå kan du få deg Leica både i hånda og på håndleddet. Verste er at jeg liker dem litt.

Vis vedlegg 280153

Det er vel bare en ny promoteringsrunde. Kom ut i 2018 https://www.hodinkee.com/articles/leica-watch-l1-l2-introducing

• Liker
Reaksjoner: ehauger