Mener jeg leste på WUS at noen ADer hadde hintet frempå at de kom til å få inn. Så mulig Bjerke får?Står på Swatch.no at de kommer 26.03.. så får jo håpe det stemmer..
Mener jeg leste på WUS at noen ADer hadde hintet frempå at de kom til å få inn. Så mulig Bjerke får?Står på Swatch.no at de kommer 26.03.. så får jo håpe det stemmer..
Oversikt over hvilke butikker som fører dem.Vi har vel ingen Swatch butikker her i landet?
Nå kom lekkasjen!
Vis vedlegg 284655Vis vedlegg 284656Vis vedlegg 284657Vis vedlegg 284658Vis vedlegg 284659Vis vedlegg 284660Vis vedlegg 284661Vis vedlegg 284662Vis vedlegg 284663Vis vedlegg 284664
Movement: Quartz
Functions: Hours, minutes, seconds, chronograph
Case: 42mm; Bioceramic
Dial: Various colors
Strap: Spacesuit-ready Velcro strap
Price: CHF 250
Availability: Selected Swatch stores worldwide from March 26th; limited to two per customer
Hadde vært litt artig om man ikke fikk velge farge. Life’s a lottery, be lucky.dette ser ut som en klokke jeg kommer til å impulskjøpe og så aldri bruke.
Norge er ikke på listen ser det ut som, så da slipper vi impulskjøp i helgen!Oversikt over hvilke butikker som fører dem.
https://www.swatch.com/no-no/stores-bioceramic-moonswatch.html
Takk sjef. Disse ordene sparer nok mange av oss noen kroner. Lett å la seg rive med i barnslig begeistring da resultatet på bilde og film i alle fall ser gøy ut."Klokke som er moro i 1 uke", som jeg pleier å si
Vi får bare lukke øynene og øreneRolex vs. Smiths: Which Watch Summited Everest in 1953? Putting a Controversy to Rest
It is commonly-accepted knowledge that there was a Rolex on the summit of Everest in 1953. In reality, it was the swansong of a now-defunct English brand called Smiths.www.outdoorjournal.com
Den har sikkert vært delt her før, men kom over denne artikkelen for første gang nå nylig. Det har vært mye skriverier om Rolex og Everest, og flere artikler som har vist at Rolex i hvert fall ikke var den eneste som var med på den første bestigningen. Men jeg har ikke kommet over en så grundig artikkel som denne før, og den konkluderer jo ganske greit med at Rolex rett og slett mest sannsynlig ikke var med på den første bestigningen i det hele tatt.
Kjipt at Skandinavia ikke får noen med det første. Blir for mye styr å reise til et annet land for å få tak i en plastklokke.
Hadde den vært tilgjengelig i nettbutikken ville det nok blitt en Mission to Mars.
Kanskje de kommer på nett etterhvert?
Lekkasjer er noe dritt. Selektiv pressedeling før lansering er noe enda større dritt. Uansett – her er vår take på saken
Omega og Swatch lanserer Bioceramic MoonSwatch
Elleve Speedmaster-inspirerte kvartskronografer med glimt i øyet.www.tidssonen.no
Vis vedlegg 284572
Fantastisk relansering av en virkelig klassiker fra 1977
Ja tilsvarende nye Promaster Marine Mechanical. Blir veldig spennende å se den irl. Tror og håper på salgssuksess!Ventes til Norge i august-september, og indikeres å ville ligge et sted rundt 7.500 kroner.
Lekkasjer er noe dritt. Selektiv pressedeling før lansering er noe enda større dritt. Uansett – her er vår take på saken
Omega og Swatch lanserer Bioceramic MoonSwatch
Elleve Speedmaster-inspirerte kvartskronografer med glimt i øyet.www.tidssonen.no
Er det mulig å skifte reim, mon tro?
Ventes til Norge i august-september, og indikeres å ville ligge et sted rundt 7.500 kroner.