Yaaay!!
Stor utvidelse av Superocean-kolleksjonen!
Breitling utvider Superocean-familien
Stor utvidelse av Breitlings dykke- og surfekolleksjon.www.tidssonen.no
Yaaay!!
Her kjøper du trygt?
Her kjøper du trygt?
Likte virkelig disse nye Superocean modellene.
Vis vedlegg 296129
Breaking News: Richard Mille Sets A New Record For The World's Thinnest Watch With The RM UP-01 Ferrari
Mere months after Bulgari claimed the title, there's a new record-holder in town.www.hodinkee.com
Det ser jo ikke noe pent ut, men jøye meg så imponerende det er. Hvor tynt kan man få det?Vis vedlegg 296129
Breaking News: Richard Mille Sets A New Record For The World's Thinnest Watch With The RM UP-01 Ferrari
Mere months after Bulgari claimed the title, there's a new record-holder in town.www.hodinkee.com
Det er jo ikke sånn at man trenger så tynn klokke, det er mer teknologien og byggeteknikken jeg syns er fascinerende.Man kan sikkert få det bitte litt tynnere @ehauger. Men, hvor tynt ur trenger man egentlig? Så tynt ser jo litt bulemisk ut. I andre enden er f.eks. PRX Chrono avbildet av @Risti4life ; den har nok en BMI som er for høy.
Kanskje 13mm - 8mm er greit nok?
Enig - og det skjønner vi alle - men en plass går grensen. Når grensen mellom bruk og "kunst" divergerer for mye, så blir det litt outrert.Det er jo ikke sånn at man trenger så tynn klokke, det er mer teknologien og byggeteknikken jeg syns er fascinerende.
Enig - og det skjønner vi alle - men en plass går grensen. Når grensen mellom bruk og "kunst" divergerer for mye, så blir det litt outrert.
Dette med tynneste, raskeste, høyeste, dypeste, letteste, osv - blir alle variabler som er midlertidige og egentlig ganske uinteressante. Det er kun første som egentlig blir stående som noen milepæl for historiebøkene.
Skjønner imidlertid fascinasjonen for de interime etappene utenom, men som sagt - ting kan alltid lages en nanometer tynnere - alltid. Den eneste variabelen som trengs for det - er tid - paradoksalt nok.