Artig.
Kjevhendt?
Eller unnskyld krenkelsen. En venstrevridd, ikke politisk ment, klokke?
8
Artig.
Det er mulig vurderingen min er helt feil, men i mitt hode var ikke 2010 Kate Winslet på det nivået av "superstjerne" som 2022 Lawrence er
Men uansett er det ganske interessant å se begge disse store navnene hos Longines
Det er mulig vurderingen min er helt feil, men i mitt hode var ikke 2010 Kate Winslet på det nivået av "superstjerne" som 2022 Lawrence er
Tenkte på at de to klokkene er på "feil" arm sett opp mot hva de er designet for. Folk må bære klokkene som de vil, selvsagt - men den grønne greia til Rolex er til å få hodeverk av å se på. Hvis den bæres på høyre lanke, er det nå i alle fall noe meningsfylt med den der klokka.Kjevhendt?
Enig - jeg blir helt ør av den. Hadde de enda hatt datoen på riktig side så kunne jeg nok tilvendt meg, men den blir jeg helt sprø av at den er på feil side.Tenkte på at de to klokkene er på "feil" arm sett opp mot hva de er designet for. Folk må bære klokkene som de vil, selvsagt - men den grønne greia til Rolex er til å få hodeverk av å se på. Hvis den bæres på høyre lanke, er det nå i alle fall noe meningsfylt med den der klokka.
Pansar Sweden. Denne var ny for meg. Legg merke til kassen og den særegne kronen.
Vis vedlegg 311157
RRCCII, Voutilainen og dobbeltseier til Hermès.GPHG 2022: Her er årets vinnere
I kveld ble de gjeve bransjeprisene delt ut i Genève.www.tidssonen.no
Årets vinnere er presentert! Noen favoritter?
Vis vedlegg 311334
GPHG 2022: Her er årets vinnere
Vis vedlegg 311334
GPHG 2022: Her er årets vinnere