Nå er det ganske stor forskjell på sentrale Tokyo og resten, da. Japan er vel det eneste landet i verden der man kan gå gjennom en jernbanestasjon klokken 11 på kvelden og møte flere dresskledde herrer med pussede sko enn tenårige T-bane-pøbler.
Trist å lese om. Kanskje det er litt naivt av meg, men jeg tror egentlig ikke jeg ville følt meg så mye mindre trygg i Tokyo etter et ran av en slik karakter. For jeg kan knapt tenke meg et sted på kloden hvor jeg føler meg tryggere på gaten, tross omgitt av så mange mennesker.
Føler at disse brutale overfallene av privatpersoner som vi ser andre steder i verden, er en langt grovere og mer skremmende form for kriminalitet. Har inntrykk av at det krever litt andre mennesker, med en litt annen tankegang, som ikke er så veldig vanlig i det japanske samfunnet.
Er Tidemann ute da?Tidemann Luxury Watches bytter navn.
Home2.0 - Junge & Co.
Welcome Browse our selection of Independent watch brands Our brands Watches Browse all watches Service Contact us for support Benefits The Junge Experience Selected Watches Presenting a curated assortment of exquisite timepieces within our collection. Moritz Grossman Power Reserve Salmon...jungeandco.com
Er Tidemann ute da?
Tidemann Luxury Watches skifter navn til Junge & Co. – og det er ikke den eneste endringen:
Tidemann Luxury Watches AS blir Junge & Co.
Junge & Co. åpner også nettbutikk, starter salg av Perrelet og vil fortsatt representere «indies».www.tidssonen.no
Flere enn meg som kjenner en ekstra stor glede med det å ha variasjon i boksen?
Har 3 klokker for øyeblikket.
Diver, GMT og pulsklokke (nattklokke/treningsklokke).
Diveren brukes i det daglige og ved arbeid. GMT ved litt finere anledninger. Gjerne lørdagen også.
Eneste utfordringen til treenigheten her, er at jeg åpenbart ønsker meg en dressklokke.
Og når GMTen koster 6 sifret i seg selv er det vanskelig å kjøpe inn noe til dress som ikke «står litt i stil».
Klokke glede er mer enn prisen på verket, men man sammenligner det man har?
Har en ørliten drøm om Jaeger LeCoultre master ultra thin date.. Men den er nok langt unna realistisk.
Nå er jeg ikke en person som varierer i hva jeg har på meg av klokker så ofte. Men jeg har 4 klokker, Explorer´n som jeg kjøpte i 2019 er hverdagsklokka/finuret/dressklokka så den er stort sett på hver dag. tror jeg kan telle på to hender hvor mange ganger den ikke har vært på siden 2019.Flere enn meg som kjenner en ekstra stor glede med det å ha variasjon i boksen?
Har 3 klokker for øyeblikket.
Diver, GMT og pulsklokke (nattklokke/treningsklokke).
Diveren brukes i det daglige og ved arbeid. GMT ved litt finere anledninger. Gjerne lørdagen også.
Eneste utfordringen til treenigheten her, er at jeg åpenbart ønsker meg en dressklokke.
Og når GMTen koster 6 sifret i seg selv er det vanskelig å kjøpe inn noe til dress som ikke «står litt i stil».
Klokke glede er mer enn prisen på verket, men man sammenligner det man har?
Har en ørliten drøm om Jaeger LeCoultre master ultra thin date.. Men den er nok langt unna realistisk.