Klokkecafé – løst og fast om klokker

Er vel ingen av delene, @krille.
Det var jo ikke OmSwatch eller SwatchMega.

Men Swatchy Fathoms?
Fifty Swatchoms?
SeaSwatch?

Uansett hva dette er, så vil den være et dårligere kjøp enn samtlige Seiko og Citizen i samme prisklasse.
 
Er vel ingen av delene, @krille.
Det var jo ikke OmSwatch eller SwatchMega.

Men Swatchy Fathoms?
Fifty Swatchoms?
SeaSwatch?

Uansett hva dette er, så vil den være et dårligere kjøp enn samtlige Seiko og Citizen i samme prisklasse.

Bare jeg som forsøkte å være litt morsom med om dette bare blir smerte for Blancpain, jeg har sånn medium minus sans for disse stuntene, og skjønner nada av MoonSwatch-hypen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jada, @krille :)
Prøvde bare å finne på fjoll jeg og, sorry om det fremstår mer alvorlig enn det er, hehe

Men over til noe annet.

Denne står visst i Singapore
IMG_3862.jpeg
 
Salgstallene tilsier jo at det har vært en aldri så liten genistrek å lansere moonswatch, så de ønsker vel å videreføre dette til andre merker og tenkte vel da at Blancpain kunne trenge en boost. Er vel heller tvilsomt at de vil oppleve like stor suksess med Blancpain..
 

This Swatch x Blancpain article is based on our own Photoshop mock-ups; brands have provided nothing officially. These are predictions based on our imagination and expectations.

 
Jeg hadde lyst å skrive noe om BlancSwatch og sitt System 51 urverk, men alt er egentlig godt oppsummert der.

De retter seg mot "bruk og kast" politikken, mens de prøver å promotere seg som miljøvennlige.
Harfharfharf.
En del også "lager" (kjøper fra andre) urverk som skal ikke repareres ved service, men som skal byttes.
 
Har den selv, og bruker den hyppigere enn jeg hadde trodd. Kanskje mest på grunn av nostalgi, vage minne fra barndommen om klokker som ligner. Men, også fordi den er stilig!

Minuset - Den kan bli litt mye "hipster".

Nettopp bestilt denne for 3. gang. Perfekt gi-bort-klokke!

Denne er til min egen bruk... helt til jeg gir den bort igjen. :D


Vis vedlegg 344392
 
Har den selv, og bruker den hyppigere enn jeg hadde trodd. Kanskje mest på grunn av nostalgi, vage minne fra barndommen om klokker som ligner. Men, også fordi den er stilig!

Minuset - Den kan bli litt mye "hipster".
Ja mye pga nostalgi her. Jeg er barn av åttitallet og faren min hadde lignende Casio da jeg var liten.
 
  • Liker
Reaksjoner: Stonefly