Er det helt sikkert at det kommer en ny explorer II, Sponon?
Nei.
Er det helt sikkert at det kommer en ny explorer II, Sponon?
På ønskelisten min i år står det:
Omega Speedmaster Professional First Man on Moon (3570.50.00)
Breitling Superocean Heritage 46
Noe usikkert om jeg tar skrittet opp i denne klassen av klokker, det blir jo snakk om en del penger. (I forhold til andre ønsker i denne tråden blir vel dette ansett som lommerusk .)
På ønskelisten min i år står det:
Omega Speedmaster Professional First Man on Moon (3570.50.00)
Breitling Superocean Heritage 46
Noe usikkert om jeg tar skrittet opp i denne klassen av klokker, det blir jo snakk om en del penger. (I forhold til andre ønsker i denne tråden blir vel dette ansett som lommerusk .)
Realistiske kjöp;
B.R.M. egendesignet eller V8-44
AP ROO panda
18k daytona (ikke two-tone, så gammel er man ikke)
BRM liker jeg men det er "kun" ETA verk i dem, ikke manufacture som i AP eller Rolex. AP ROO har jeg gått å sniffet på en god stund nå. Ellers er en stål daytona min daglige bruksklokke og jeg kunne godt tenket meg en 18k gult gull daytona til kveldsbruk.
Ikke så realistiske kjöp
Richard Mille RM 005 Massa
Urwerk
priser over 200000kr uten moms på en RM er litt for mye for daglig bruk og urwerk har mye pent
Begge er superflotte, Timebandit. Prøvde førstnevnte på onsdag, satt som et skudd. Ble veldig fristet til å dra kortet, ta med klokken og ikke se meg tilbake, men klarte såvidt å holde igjen :roll:
Eh....hvor var du og prøvde ? tenkt kanskje og ta kontakt og la "det stå til"...men som sagt,sist jeg sto inne hos AD med en PO Chrono ....feiget jeg ut.
Har nå i etterkant funnet ut hva som veltet "dealen" ....han måtte slå opp i omega katalogen for og sjekke om en PO Chrono hadde kal. 3313.... det syns jeg tilsynelatende en erfaren urmaker burde ta på strak arm
Ellers kan jeg jo bare bestille på urverket.no......er jeg for streng ?-nei syns ikke det(he,he...fint og stille spørsmål og svare selv)
Hva syns dere om Royal Oak eller Striking 10th som evt. 2011 valg.
Mvh
Timebandit
Striking 10th er vel en limitert utgave så den kan bli vanskelig å få tak i senere. I hvertfall ny hvis det det som gjelder.
En AP RO kan jo strengt tatt kjøpes når som helst når kronene er på konto.
Gå for Zenith'en.
som fersking i klokkeverden ønsker jeg meg en explorer 2 av den nye typen. men får ikke bestemt meg om jeg liker den svarte eller hvite best. ringte bjerke i går og prisen ville ligge rundt 52000.au au au.vi får se hva det blir til,men må vel snakke litt med fruen om hva hun synes om og spise grøt resten av året.ellers vil jeg takke alle her inne for ett flott forum som for meg er veldig lærerikt. kona tror jeg er i ferd med og bli gal med denne plutselige klokkeintressen