Klokkekjøp 2011

Lov å ville ha den nye, men dukker nok ikke opp noe "billig" brukt av den med det aller første dessverre :(.

Og jeg vil bli veldig overrasket om du ikke vil ha en hvit explorer II. Sort er stilig det og, men hvit er noe helt eget på den klokken ;).

Bare å begynne å spare... hehe.
 
I steden for den opprinnelige planen har det blitt 2stk vintage mil-klokker + et mil- kompass hittil i år. På jakt etter en godtbit.. røper ikke mer, det blir unboxing :D
 
klarte ikke og vente på den nye explorer så det ble en med svart skive kjøpt av ett medlem her.så får vi se hva høsten bringer.....................
 
F@&n i hel@&$e!

Det står mellom:

Omega Constellation
Tudor (div)
Rolex Airking
Rolex sub nodate
:cool::cool:

Ps. Elsker denne tråden!
Kudos til trådstarter!

Etter to dry Martinis i går kveld, endte det med en mail fra selger i USA i dag om at min nye Tudor 7016/0 er på vei med UPS Express...
Nå må jeg selge unna før konemor kommer hjem fra "seminar" og krever skillsmisse...:mrgreen:
 
Gratulerer, Frodo :)

Tenkte det måtte være noe snacks på vei inn siden du plutselig har tre aktive FS-annonser :p
 
Grattis, Frodo! Gleder meg til bilder :D

Har noe på gang selv også ;) ;) ;)
 
Er i samme bås som deg... Blir roligt på klokkefronten fremover :(

Heldigvis har jeg noe tilbehør i transit. Det hjelper jo på i hverdagen :)

Sånn sett venter jeg på et par ledd til mesh-lenka, men ikke noe mer enn det. Mitt siste innkjøp tok knekken på klokkebudsjettet i et år eller to fremover :p
 
Sånn sett venter jeg på et par ledd til mesh-lenka, men ikke noe mer enn det. Mitt siste innkjøp tok knekken på klokkebudsjettet i et år eller to fremover :p

famous-last-words-see-ya-demotivational-poster-1247673420.jpg