Hvilket ur bærer folk når de lytter til siste episode av Klokkelandslaget?
Ble denne i går mens man var på pub.
Takk for tilbakemelding!
Det ene utelukker ikke det andre
Vi har hatt planer om å ha Kevin i studio i lang tid, men det har alltid kommet noe i veien. Endelig fikk vi det til
Hans Wang var en mer spontan (men god) idé, da han brått var i Norge på visitt. Vi grep muligheten.
Begge var i studio på samme innspillingsdag, derfor ble det naturlig nok (og ganske tilfeldig) to Klokkeriet-relaterte episoder ganske tett på.
Jeg sitter i styret i WV, og vi tenkte nok ikke på det der og da, men det er nok uansett bedre at daglig leder i WV evt. stiller for å prate om det.Ventet på spørsmål om Watch Vault, men Kevin har kanskje ikke noe med det å gjøre..? Ellers en fin episode, som vanlig!
Det er bare slemt
Hvis ikke jeg husker helt feil var vel IWC et av merkene som justerte prisene litt ned for noen år tilbake også? Det kan sikkert @JørgenO mene noe om?Fin episode. Når det gjelder prisøkninger kan det vel også nevnes at IWC har hatt en saftig økning på enkelte modeller. For eksempel er pilotkronograf (41mm) på lenke plutselig opp 20% (fra 85k til 102k)!
Det stemmer nok, men de har satt dem opp igjen etter det. Denne siste prisøkningen oppdaget jeg for øvrig ved en tilfeldighet.Hvis ikke jeg husker helt feil var vel IWC et av merkene som justerte prisene litt ned for noen år tilbake også? Det kan sikkert @JørgenO mene noe om?
Applauderer dagens episode og @Nicolai med over 1000 innlegg på TS- kjøp et nytt armbåndsur.
Veldig fine podcaster/videoer. Men jeg lurer på en ting… Ligger det en tung markedsstrategi bak det å slippe podcasten på spotify på morgenen, mens YouTube-videoen først kommer etter lunsj en gang?
Jeg liker veldig godt at den slippes på morgenen som podkast. Jeg pleier som regel å storkose meg med dere på ørene mens jeg sitter på en ergometersykkel lenge før frokost. Helt konge med fersk podcast på tirsdager, så om det skal synkroniseres med tidspunkt på YouTube håper jeg det blir gjort tidligere på YT, ikke senere som pod.
Det stemmer, men det er nok helt tilbake til rundt 2012 (om jeg husker riktig). Justeringen var ganske stor den gangen, Norge var helt ute av synk med resten av verden.Hvis ikke jeg husker helt feil var vel IWC et av merkene som justerte prisene litt ned for noen år tilbake også? Det kan sikkert @JørgenO mene noe om?