Planen for 2023 heller i retning av en GMT, der jeg er fristet av detaljene på skiva og kvaliteten på Longines Spirit Zulu Time med grønn bezel...
Planen for 2023 heller i retning av en GMT, der jeg er fristet av detaljene på skiva og kvaliteten på Longines Spirit Zulu Time med grønn bezel...
Gratulerer med flott klokke. Det er ikke annet å si enn at Longines herjer innenfor og over eget prissegment om dagen! Veldig kjekt. Snakk om Phoenix rising!
Jeg har for meg at jeg må ha en klokke med grønn skive eller bezel i år. Denne står på lista blant kandidatene! Men også en Tissot PRX Powermatic 80.
Tissot PRX'en er jo ikke dum den heller. Bare lov meg at du prøver Zulu Time'en på håndleddet og titter grundig på skivedetaljene før du bestemmer degJeg har for meg at jeg må ha en klokke med grønn skive eller bezel i år. Denne står på lista blant kandidatene! Men også en Tissot PRX Powermatic 80.
Spent på hva jeg ender opp med.
Det skal jeg love! Det er jo to helt forskjellige prissegmenter, så det spørs hva det ender opp med.Tissot PRX'en er jo ikke dum den heller. Bare lov meg at du prøver Zulu Time'en på håndleddet og titter grundig på skivedetaljene før du bestemmer deg
2023 tar jeg litt som det kommer. Mye som frister, så jeg er åpen for det meste.
Jeg må vel innrømme at jeg savner en Submariner. Solgte min 116610LN tidlig 2021...
Svarer meg selv her. Mangel på planer førte til et hyggelig impulskjøp allerede i forrige uke. Veldig fin pakke fra Certina dette. Går ganske nøyaktig også, +3 sek. i døgnetMed dette bakteppet går jeg planløs inn i 2023. Men, det betyr ikke at det ikke blir kjøp. Kanskje noe sprekt med farget skive? Har hørt at 3 i rullen og 1 på hånden er riktig oppsett, så da er det plass til en til
2023 startet med ett brak. På vegen til denne har BB58 kommet og gått.
Får ikke BB58 blå ut av hodet og er redd den må tilbake og bli der
Jeg synes det høres ut som 2023 blir et veldig godt år for deg! Håper å få se bilder Hvilken Dornbluth er det venter på?Håper det blir mindre inn og mer ut enn i 2022, men impulskontroll har jeg ikke, så tviler.
Dornbluthen kommer hvert fall i mars/april også får vi se om CW Bel Canto kommer i 2023 eller om det blir 2024.
NomosPlaner for 2023
Jeg venter fremdeles på en Tudor Black Bay Pro og en Omega Speedmaster Snoopy 3.
Utover dette våger jeg meg på et ønske om en Nomos-trio;
Vis vedlegg 315370Vis vedlegg 315371Vis vedlegg 315372
Hvordan dette skal gå aner jeg ikke….
Men jeg har googlet og lest altfor mye i mange år uten å ta steget, så nå er det på tide!
Puh….
Laget en liten tråd her https://www.tidssonen.no/forum/threads/depositum-betalt.66944/Jeg synes det høres ut som 2023 blir et veldig godt år for deg! Håper å få se bilder Hvilken Dornbluth er det venter på?