Min store plan for 2014 (ja, siste uken...) og/eller 2015 er en 116515LN, bedre kjent som Sjokotona
*drømme*
Kim!
2015 kan bli tricky, skal jeg utvide boxen med flere klokker jeg har sansen for? Eller skal jeg flippe en god del av mine evige "keepers" og handle en Rolex Mil Sub ? Har slitt med denne problemstillingen en stund og boxen har blitt utvidet. kanskje på tide å realisere den ultimate "keeper" sammen med min SD 16660 ?
Tom
Jeg er veldig fornøyd med de klokkene jeg har, men luksusproblemet er at jeg har for mange.
Jeg har veldig lyst på GS SBGA031. Men da må Suben ut. Og kanskje også SINNen. Vil jeg egentlig det? Nei.
Todda
Flott tråd! Siden jeg er 1975 modell og dermed fyller 40 i 2015 er det en plan å få tak i en 1675 fra 1975.
Enten pepsi eller root beer. Fant en pepsi på chrono24 som kun hadde en tidligere eier. Klokken så helt fantastisk ut men var naturligvis allerede solgt. Tror det blir vanskelig å finne "min" 1675. Om noen vet om noe så tips meg gjerne
Målet for i år av en Rolex, noe som ble overholdt.
Kanskje en helgull neste år? Jævla harry da.
@Chalshus Nei, det er ikke harry, det er sinnsykt deilig. Og det kommer fra en som for litt siden synes Rolex var harry, gullklokker dødsharry og gull-Rolex noe som kun de ment for den innerste sirkelen i H€lv€t€ bar.