Tradisjonen tro må vi også i år starte en tråd hvor vi kan dele planer og ønsker for neste år.
Hva er deres planlagte klokkekjøp for 2015?
Denne tråden er selvsagt ubrukelig uten bilder, så pøs på.
Fasiten har vi om et år.
Selv har jeg allerede bestilt nyttårsklokken.
Bilder kommer.
Ligger til rette for en 116613LB og/eller en 216570 Polar. Muligens ryker Speedy ut om ikke forholdet snart blusser opp igjen.
Året er ikke over, men det er kanskje på tide med et tilbakeblikk og se på spådommene for 2015?
For min del ser det ut som hele utgående beholdning fra 2014 blir med gjennom 2015 og inn i det neste med et lite tillegg.
Året startet med denne
Dessverre ble jeg ikke venn med den røde sekundviseren, så da bar det ut igjen.
Neste inn var denne
Fantastisk kul klokke. Dessverre tiltrakk den seg for mye oppmerksomhet og da ender det alltid opp med spørsmål om pris. I tillegg var remmen enten for stram eller slakk. Da var turen ut relativt kort.
En av planene for året var en 116613LB. Den dukket aldri opp, men det gjorde denne.
TT er ikke for meg. Samtidig angret selgeren og klokken ble solgt tilbake i løpet av noen dager.
Sommeren sto for tur og behovet for noe fresht meldte seg. Da dukket en gammel fristelse opp.
Dessverre for POen dukket en annen fristelse opp dagen etter. Da gikk den på transferelisten. Jeg skulle jo ha en Polar. Det ble det ikke, men det ble en hvit Rolex.
Liker den godt, men den måtte vike for andre fristelser. Jeg angrer nok til sommeren.
Denne var også innom noen dager. Not my cup of tea.
Sist inn og fremdeles i boksen er denne
Kort oppsummert. Close, but no cigar
Redigert: