Klokkeplaner for 2017

Jeg håper jeg kan manne meg opp til å kjøpe denne fra Linde Werdelin:)
Hadde blitt en perfekt partner til min Parmigiani. Rødt er kult!
IMG_8675.JPG

IMG_6641.JPG

Kunne tenke meg en 16710/16750/16760 til meg selv. Må vel også jakte noe til fruen også for å holde på velviljen.

Etter at begge disse to planene ble realisert allerede i fjor, må planene endres. 114060 og 16570 kommer til å bli byttet ut med noe annet er eneste håndfaste jeg har planer om.

99% sikker på at en JLC Deep Sea Chrono skal inn i samlingen. Litt råflott å bruke 5167 som daily beater (som jeg har gjort de siste 5 månedene..), og dermed må jeg har noe spennende inn :)
Jaeger-LeCoultre-Deep-Sea-Chrono-Dress-Shirt-thumb-1600x1067-20306.jpg

Det skjer nok i enten ultimo '16 (og dermed feilpostet) eller primo 17 (ikke feilpostet) :D

Er generelt glad i JLC, så kanskje en MUT Moon eller en MUT Perpetual i stål hadde vært noe.... Men det forutsetter at jeg begynner å svare på mails fra Mahmoot (min fjerne fetter i Nigeria som har arvet penger han vil overføre til meg).

Jaeger-Lecoultre-Master-Ultra-Thin-Moon-39-black-dial-SIHH-2015-7.jpg

Jaeger-LeCoultre-Master-Ultra-Thin-Perpetual-steel-black-dial-SIHH-2016-5.jpg

Da kom det en Deep Sea Chrono inn da gitt! Men siden dette skjedde før 1.1.17 så er jeg på utkikk etter noe nytt å spare opp til.... Kanskje en 116622 med blå skive hadde vært tingen..?

• Liker
Reaksjoner: holmby og uret
Vinglepetter går den veien høna velter.

Men planen er mer vintage. Etter 5513 har jeg fått blod på tann, og mener lume er for moderne.

Men det er i dag altså. Kjenner jeg meg selv rett er jeg en helt annen i morgen.

• Liker
Reaksjoner: KTS69
Jag önskar mig en renässans och börja om på nytt med en solid duo. Måste fundera lite på detta känner jag ;)

Hvis 2016 var et Annus horribilis for verden,
vil 2017 bli det for klokkeboksen min.
Ingen planer på hverken kjøp eller salg.