Klokkeplaner for 2017

Kanskje Reverso 976:

554.jpg

Den offisielle planen er 0 klokker inn, kanskje selge noe av det jeg har også, da for å klargjøre økonomien best mulig til boligkjøp med samboer til neste år. Viktig å endelig ta steget inn i voksenlivet og være ansvarlig :)

.....Den uoffisielle planen er derimot en Omega Broad Arrow med hvit skive når årets skattepenger tikker inn på konto.

Hadde ingen nyinnkjøp fra 2009 til for inntil et år siden, vel bortsett fra litt quartz for sommerbruk o.l. Men med tre kjøp i løpet av det siste året, så jeg tror jammen ikke det blir mange kjøpene i 2017 da jeg er veldig fornøyd med de tre jeg har kjøpt. Jeg er ingen flipper.

Jadda, så feil kan man ta. Det holdt i noen dager. Kjøpt en ny klokke allerede... mistenker at det blir flere i 2017. Kan leve med det. Først skal jeg dog rydde bort litt av underskogen av ymse quartzur som er anskaffet gjennom årenes løp.

• Liker
Reaksjoner: gulenissen
Planer om 2 nyervervelser i 2017. 116600 og 15300. Men planer har en tendens til forandres i løpet av et helt år.

• Liker
Reaksjoner: Perilei
En Omega Speedy Tuesday til sommeren, og hvis Rolex kommer med noe snasent under Basel kan det hende polaren ryker.

• Liker
Reaksjoner: Huygens
Gleder meg til Basel. Klar for fabrikkny Rålex.

Eventuelt kjøpe tilbake Omega PO 9300. Kul klokke som jeg må ha igjen, vet bare ikke om 2017 er året

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Frister veldig med en liten og nett hverdagsklokke slik som @Flippin sin lekre Club!

Club anbefales, den blir veldig mye brukt hos hos meg og funker til alt, bortsett fra til pen-dressen, krem-fargen på skiven matcher dårlig med svart skinnreim.

Bare så det er nevnt, Club er helt sjef som sommerklokke på nato, fin hvit skive og vanntett til 100m :)
nomos.jpg

For min egen del satser jeg på en ny klokke inn litt utpå våren, ikke en veldig spesiell klokke, men spesiell for meg.

Skal selge unna litt, tenker jeg.

Så skal jeg få tatt service på Tudoren; det er snart 7 år siden sist - den har gått meget nøyaktig i denne perioden, men har begynt å stoppe om natten.