Polaris. Eller Moser. Eller PP. Faen ta at jeg har bestilt større winder
Bruk, og nyt.
Bruk, og nyt.
Hvorfor ikke en 7016?Det skal jeg love deg at jeg gjør Daytona er og blir min favoritt!
Har startet å koke på en ny plan: 79090/76100/5513. Om det blir 2018 får tiden vise...
Gjerne den også, men prisen for 7016 er vel omtrent som en 5513 - og da er valget for mitt Rolex-hjerte enkeltHvorfor ikke en 7016?
Da kan jeg varmt anbefale Seiko SBDC051 eller 053 Ekstremt mye klokkeglede for en hyggelig penge.Klokker ga meg veldig mye glede i noen år og for litt over ett år siden sluttet det brått da jeg måtte selge alt jeg hadde til fordel for egenandel til første leilighet. Selv exploreren jeg kjøpte i 20 års gave til meg selv med bursdags datoen på garanti kortet måtte selges.
Så etter å ha gått en lengre periode uten klokke og synkende interesse blir målet å få tilbake interessen og flippe en liten mengde rimeligere klokker for å få tilbake følelsen
Håper å få inn en Explorer 214270.
Hvis noen har en og er interessert i en Black Bay ETA, rop ut!
Min plan for 2018: Kanskje utvide samlingen med en av de store klassikerne. Både Jaeger LeCoultre Reverso og Zenith El Primero seiler opp som gode kandidater.
Min samboers plan for 2018: Kjøpe ny leilighet, nye møbler og en sær rasehund.
Resultat 2018: Tipper jeg kanskje får kjøpt en Nato på TS-webshop. Til bursdagen.