Klokkeplaner og -drømmer for 2012

Thanks, rousp!
Zenith'en min har flyback, så den er grei. Ellers riktig - skyter ikke.:)

Kanskje en fancy chrono til kan duge? I en eller annen manufaktur?
Eller en manufaktur med Time-zone som var litt sprek?

Ellers vet jeg sannelig ikke om andre komplikasjoner er så....... interessante,.....
(Men ikke skyt om jeg burde vurdert annerledes)
;)

Hva med en GP?

Per nå er jeg litt usikker på hva jeg ønsker at året skal bringe.
Helgull GMT er jo fremdeles i drømmene mine...

Hva skjedde med Big Pilot?

Den er jo super nice, men jeg er ikke helt rem typen. Kunne sikkert levd med en BP, men da måtte den vært finansiert av oppsparte midler og ikke ved salg av en Rolex. En 116718 kunne derimot kanskje blitt kjøpt ved salg av tre (!) Rolexer.

Klokker i helgull er jo kjempetøft, men jeg vet ikke om jeg kunne gått med en selv. Er redd jeg sender ut feil signaler. Hva mener dere?

Klokker i helgull er jo kjempetøft, men jeg vet ikke om jeg kunne gått med en selv. Er redd jeg sender ut feil signaler. Hva mener dere?

Det vil jo variere i hvilket miljø man vanker?
I min jobbsituasjon - veksler mellom møter med "fiffen" og lavtlønnede - så blir det veldig feil. Er helt avhengig av at absolutt ALT går under radaren. Faktisk lettere med Patek enn Rolex.....

Er man i et miljø hvor det er naturlig å vise at det går bra (f. eks. diverse selgere, meglere, finans osv) så er det helt greit og naturlig.

Eller så bærer man kanskje ikke klokken på jobb - bare koser og polerer den på kveldstid?....my precious....my precious:D

@Mathfjeld - er ikke du fortsatt student? Ha ihvertfall ikke helgull GMT under første jobbintervjuet......

Hehe, stiller kanskje ikke så sterkt under lønnsdiskusjoner da nei. Tiden vil vise hva som skjer, skal ikke se bort i fra at det blir en stor nedgang i klokkeboksen til fordel for leilighet... Ja, jeg vet det høres trist ut.