Klokkespotting

AP ROO på Brian Johnson i nyeste episode av Top Gear

Screenshot2012-02-20at11125PM.png

@Golfballen:

Gikk du glipp av Omegaen til James i samme episode?
Den mannen er nå WIS i mine øyne. Om jeg ikke så feil hadde han denne på armen:

2431710-2520944-thumbnail.jpg

Stemmer det Rousp! At James er WIS har det aldri vært noen tvil om. Hehe, dette gjelder forøvrig Hammond og Clarkson også.

Tror jeg så en Omega speedmaster på armen til en av gjestene i tvnorges 4-stjerners middag i kveld. Noen andre som så det?

De har alltid hatt bra klokker. James og Hammond hvertfall. Jeremy har jo den gode gamle POen sin.

Men James gikk til et nytt nivå nå. :p En så stygg klokke i beste sendetid. Da er man WIS da :p

De har alltid hatt bra klokker. James og Hammond hvertfall. Jeremy har jo den gode gamle POen sin.

Hamster har brukt en hvit Breitling Chrono Avenger i det siste.
Da ble jeg så inspirert at det måtte handles - savna min gamle så....

@Golfballen:

Gikk du glipp av Omegaen til James i samme episode?
Den mannen er nå WIS i mine øyne. Om jeg ikke så feil hadde han denne på armen:

2431710-2520944-thumbnail.jpg

Jeg har ikke sett de episoden, men er du sikker på at det er en Omega han hadde!?
Den mannen eier jo utallige Rado klokker før ihvertfall, nye som gamle! Så han er nok en ekte WIS uansett, men kanskje med litt andre klokker enn det som er populært her på sonen ;)

James har mye artig knask. Han har vel en forkjærlighet for det understatede og ukjente, british at heart. ;)
Så ja, Rado, både keramiske og diastar ser man James ofte med.

Men..
Tror nok det var den Omegaen der, vet ikke om så mye som ser likt ut. :)

Hehe. Hadde en kompis som leste over skulderen min da jeg satt på forumet. Han sa "herregud for noen nerder! Blir glade bare av å se en klokke i et bilprogram."..
Han har vel kanskje rett, men de små gleder er vel de største?:D

Vintage Speedmaster på Bistro Brocante i Thv. Meyers gt idag. Spottet fra fortauet når jeg gikk forbi. Ble som seg hør og bør flashet fra vindusplass. Trodde jeg var mettet på Omega etter SMP Chronoen men nei, hmmm..

Ser ut som den legendariske GMT-Masteren hans med den fantastiske fadede bezelen.
Om en urmaker noen sinne bytter den bezelen burde vedkommende få bank! ;)