Klokkespotting

Ja, det tenkte jeg også :)

EDIT: Altså at han duden måtte være aktiv her, Mathfjeld er raskere enn sin egen skygge så han snek seg imellom

Synes alltid du spotter klokker i sånne kleine serier, er det noe du ikke ser på? :p

Ikke noe kleint med tid for hjem vel - flott program for oss med teoretisk interesse for oppussing :) (Blir litt dårlig i magen akkurat nå av tanken på _faktisk_ oppussing, men det går vel over..)

Noen har feminine sko og noen har Kleine programmer.....?

Skal pusse opp hytta og da blir interessen litt deretter. I tillegg så må det til for å få tillatelse til top gear.

I tillegg har jeg slått sofaen noe forferdelig, så må ligge rett ut på ryggen.

Ja, det tenkte jeg også :)

EDIT: Altså at han duden måtte være aktiv her, Mathfjeld er raskere enn sin egen skygge så han snek seg imellom

Jeg jobber, eller "er på jobb" hver tirsdag, da går det med litt tid på sonen!

Skal ikke kimse av å se på oppussingstv.... det mest fascinerende er hvor fort jeg glemmer hvor kjipt det er å pusse opp. Totalrenoverte hele leiligheten min mens jeg bodde her for noen år siden, det var 6 mnd med full faenskap, støv over alt og i alt og ja.... eneste som ikke ble tatt mens jeg bodde her var badet, derfor det til nød gikk.

Nuhvel.... dum som jeg er ser jeg på oppussingsobjekter igjen på finn :p

Hehe, bra det er flere av oss. Gøy å pusle litt. Er jo tross alt utdannet møbelsnekker

Enig it at det er moro å pusle litt, men dette var litt tungrodd i en periode:

BcCl3.jpg

Uff, rimelig langt til mål på det bildet der ja :)

Ellers ser jeg at det er Festool mania på tid for hjem. Har en dykksag derfra selv, gromme saker.

Prippa, jeg må bare ønske god bedring til sofaen din ;)

Dama så nettopp kveldens episode av CSI (fordi Nick Stokes er så kjekk:confused:) når hun utbryter: Pepsi!!!
Jammen hadde han på seg en Pepsi GMT. Hun spottet en Sub i en annen krimserie forrige dagen også. Kry som bare det, hun altså..

Ai ai ai, der har du en keeper....... småflaut at jeg akkurat så samme episoden selv uten å se noe som helst pepsi :(.

Ai ai ai, der har du en keeper....... småflaut at jeg akkurat så samme episoden selv uten å se noe som helst pepsi :(.

Så den når ham pillet nedi en blomsterpotte, Var close up rett i forkant.

Madammen til meg om kammentaren din: Der ser du. Til og med noen som ikke har møtt skjønner at jeg er best:p

(Hun har passordet mitt og lurker stadig her inne)

To Rolex sportsur i observert i "Hjortejegeren i går - en gull/stål GMT-master ligger på bordet sammen med penger og andre verdisaker som fangevokternes innsats i russisk-rulettscenen i leiren, og DeNiros rollefigur bærer en Sub senere i filmen. Forøvrig kan jeg rapportere at filmen på langt nær gjorde samme inntrykk som da jeg så den sist for mange år siden. Flere av scenene virker poengløse og ulidelig lange, og mange av figurene ikke særlig troverdige. Er det filmen som er blitt for gammel, eller er det meg?