Klokkespotting

Kjøpte bil av en skikkelig bilselger (skal ikke enda gå så langt så jeg kaller ham bilskøyer, men han hadde noen trek den veien)
Han sportet, i tråd med gjeldende fordommer, en Rolex - skuffende nok ikke hverken hel- eller halvgull, men "bare" spikerstål sub :cool:

Både en rolex på zulu og en Pam på frokostkjellern i kveld! Pluss de påkrevde POene, selvsagt.

Har captured en til;) Panerai av et eller annet slag, spottet på flyplassen på Tioman.

Folkens må ta flere bilder av spottingene sine, hehe, det er kleint, men gir en meget god følelse å poste på tidssonen etterpå;)

76640153-b6a7-e8f7.jpg

Spottet nettopp en Pam av noe slag på gummirem på Rema på Byåsen. Første gangen jeg har sett en "live" i Trondheim. Så meget bra ut! Noen her?

Seamaster og IWC Aquatimer chrono, begge på lenke på Nordstrand bad.
Unnskyld hvisbdet oppfattes som rart men fanken så mye lettere å spotte ur på semi-nakent folk :)
... vel, det skal sies, på herremenn. Damene spottes heller badetøy :)

Spottet Kagge med Rolex Explorer på gammel skistropp på brunsj på Bølgen i går. Regner med at den remmen kan fortelle en historie eller to:)

Lurer på når noen spotter meg...har flasha FFen overalt :)

Spottet Rolex GMT TT rootbeer m/ nipple dial i kantina på jobben i dag.... :) Me like!

Ellers var det en dame med Panerai (111 tror jeg..?!) på Kiwi´n på sjølyst da jeg skulle handle middagsmaten nå nettopp.

Spottet Kagge med Rolex Explorer på gammel skistropp på brunsj på Bølgen i går. Regner med at den remmen kan fortelle en historie eller to:)

Lurer på når noen spotter meg...har flasha FFen overalt :)

haha, jeg gjør det samme. Står med armen høyt på bussen og t-banen :)

Vi får ta en mini FF GTG i sommer :)

haha, jeg gjør det samme. Står med armen høyt på bussen og t-banen :)

Vi får ta en mini FF GTG i sommer :)

Kollegas vordende svigerfar er brasiliansk og han lovet å sende Rolexen nordover i byllupsgave.

Han nevnte noe om fordelen å IKKE bli spottet med slikse godbiter i Rio :)