Klokkespotting

Det fikk jeg beskjed om da jeg var i Rio for noen år siden. Enten går man uten klokke, eller så går man med skjorten over klokken. Alt kommer jo selvfølgelig ann på hva slags strøk man befinner seg i, men hverken jeg eller noen i familien gikk med klokke på kveldene da vi var på vei til restauranter o.l.

Det fikk jeg beskjed om da jeg var i Rio for noen år siden. Enten går man uten klokke, eller så går man med skjorten over klokken. Alt kommer jo selvfølgelig ann på hva slags strøk man befinner seg i, men hverken jeg eller noen i familien gikk med klokke på kveldene da vi var på vei til restauranter o.l.

Et rimelig dårlig egnet sted for klokkespotting med andre ord? :)

Rolex GMT med pepsi bezel ( er ikke så begavet at jeg kan model nummer ) på lanken til en slapp kelner på all-inclusiv hotel i Hellas.Ekte?

Skjermbilde2012-05-29kl223354.png
[/IMG]

Rolex Submariner på Cal Lightman (Tim Roth) i serien Lie to Me. For så vidt en god serie om så det skal nevnes ;)

så en submariner på vei til Jay-z konserten i går på 31 bussen. Så ut som om jay-z og Kanye kjørte noe helgull, fantasien setter bare stopper hva som lurer seg bak Audemars thats losing time hidden behind this sick rocks

Rolex GMT med pepsi bezel ( er ikke så begavet at jeg kan model nummer ) på lanken til en slapp kelner på all-inclusiv hotel i Hellas.Ekte?

Samme servitør men "different" klokke- i dag spottet ham med Breitling navitimer.
Ser ut som servitørene har det bra i hellas :D

Dette ble spottet på flyet på vei hjem i går: 1 stk SS Datejust II med brun(ish) skive og en SS Portugese Chrono med gull indexer.

Ikke akkurat en nylig spottet klokke (eller artist), men det er jo stas å se John Lennon briefe med sin Patek Philippe månefase i gull :D

John-Lennon-1980-40th-Birthday-Patek-Philippe-Moonphase.jpg

John-Lennon-40th-Birthday-Patek-Philippe-Reference-2499.jpg