Klokkespotting

Satt meg selv i nok en klein situasjon, for asylets skyld;) Spottet en Hublot på flyplassen i Malaysia, veit ikke hvilen modell det er snakk om.

2e096be3-3f4e-f334.jpg

Spottet Nis Nordvik med en klokke i helgull på visning i går. Fikk ikke sett så godt på den, men mulig det var Daytonaen han har blitt sett med flere ganger. Den hadde hvit skive og bezel, kasse og lenke i gull.

Seiko Black Monster på oem lenke på mud ingeniøren her ute.

Første gang jeg har sett Seiko Monster i felten :)

var på Kiwi Cup på Bømlo i helgen med ungene : mye Rolexspotting.
3 ( !) Yachtmaster Rolesium, 1 Sub 116613, 2 hvite daytona ( 16520 og 116520), 1 eller 2 datejust og date.

ENDELIG litt spotting på jobben, høydepunkter en Speedy på sort Nato. Hadde han ikke vært engelsktalende ville jeg trott det var en TS'er
og så en flott seamaster (2254) på annet hold

Blå Sub i gull/stål på en ung herremann på treningssenteret i dag. Ble stående og stirre i garderoben... lite heldig? :confused:

Litt sent, men jente med barnevogn og vintage Rolex DJ på 21 bussen på fredag.

Oyster Precision med veldig skranglete lenke og submariner på rød-hvit-blå "frankrike"-nato på quiz på frokostkjellern i kveld.

Spottet en datejust SS med blåskive og oysterlenke på en eldre herremann rema 1000 Mosenteret, og kompisen hans hadde en skikkelig patinert Pepsi GMT Master.
Senere på dagen dukket en venninne opp med sin nye Submariner på lanken. Kunde på jobben stilte med Panerai.
Pusteøvelser må til i kveld tror jeg.
Tommy

http://www.hodinkee.com/blog/2012/6/12/rafael-nadal-loses-his-richard-mille-rm027-tourbillon-after.html

Hvis du kjøper en Submariner, Rafa, så kan du ha den på deg under hele kampen og slipper å legge den igjen på hotellrommet.

Utrolig nok pleier han å spille med klokke... Noe jeg finner litt underlig mtp å ha ekstra vekt på håndleddet når man skal utføøre nærmeste kirurgiske bevegelser med håndleddet ved slag. På den annen side er kanskje noe av poenget med denne klokken at den er superlett?
Anyways en bummer å miste den.

Djokovic er sponset av AP. Synes han var heldigere med sin deal mtp design enn Rafa :)