Klokkespotting

Mener Moore postet et tilsvarende bilde, med den forskjell at han var ikledd sort selskinnsvest, Hawaii-skjorte m/rullings i lommen, Speedo og flip flops.

Sorry Moore :p
 
Bedpress med Citibank, og direktøren stilte med PP Nautilus. Hadde vel holdt for meg/mange å brette opp armene når han skulle begrunne hvorfor man bør begynne å jobbe der :)

Tror det var denne:
image.php
 
Endelig et lite pustehull mellom diverse møter og reiser, og tid for litt TS-tid igjen i moderlandet.

Hva finner jeg?
- Jo, en herlig suppe av påstander og antakelser som fra å starte med fullstendig dissing av mine Converse, visstnok fordi jeg går i dress på den litt mer daytime-basis, til å sitte igjen med selskinnsvest, speedo og elg-caps.
Snakker om karakterdrap.
Snakker om venner.
:D

Og joda, det er flere steder jeg selv har kommet over enkelte av mine bilder ute på nett. Det hender noen "kuppes".
Dog ikke akkurat dette.


Jeg tar det kronologisk.

Arrester meg om jeg tar feil, men tror ikke dette bilde opprinnelig tilhører Moore. Tror Moore har lånt bilde fra nett?:confused:

Det bildet er ikke av min RED Sub.
jsf har plassert dette riktig (se nedenfor). Bildet dukker opp ifm annen diskusjon en måneds tid før jeg kjøper min.


Jeg tror du kommer til å bli arrestert:cool:

Nope!
Jeg arresterer utelukkende kvinner.
Og, når håndjernet låses etterfølges det gjerne med at "alt du sier kan og vil bli brukt mot deg...."
Den funker.....:cool:


Moore og Converse? Jeg tipper du frifinnes :cool:

Ikke riktig.
Jeg bruker Converse.
One Star.
Hvite.
Blant annet.


Da får vi håpe Moore gir oss det endelige svaret, greit å vite om det blir fengsel eller ikke! Hehe;)

Se over.
Se under.


Det kan ikke være klokken til Moore. Etter det jeg har sett så har hans SEL lenke, mens denne har en korrekt "Non-SEL" lenke.
AW:)

Riktig.
Feil.
Jeg har original lenke, men den er tatt av, og midlertidig erstattet av en standard Submariner-lenke.
Alt fremgår i presentasjonen av klokken ved anskaffelse. Utelukkende av komfortable hensyn, da jeg ønsker dem litt fastere i fisken.:p


Moore har, såvidt jeg har forstått, også den originale lenken til sin red-sub... Mener forøvrig bestemt at Rolex/Converse bildet er fra dagens klokke, og viser trolig klokke/føttene/skoene til Moore! :)

Ufattelig korrekt.
Mht lenken.
Jeg får likevel ta et bilde til en vakker dag, så er både klokke, føtter og sko dokumentert.;)


Såvidt jeg husker så har det bildet eksistert på nettet fra før Moore kjøpte sin Redsub. :) Ikke at jeg holder oversikten altså. ;)

Edit: Et aldri så lite dypdykk og bevis: Moore postet selv dette bildet på side 54 før han utbokset sin egen Redsub. (linky: http://www.tidssonen.no/forum/f9/moores-samling-2385/index54.html)

Meget presist, jsf!


Her er det vel bare én med skikkelig fasit ;)

Riktig.
Se over.


Jeg setter en Sub på at det ikke er Moore :D

Du sparte deg en Sub.
Om du hadde satt av pengene, sitter du med pene 30k+ til hyggelig forbruk fremover....;)


Jeg tror ikke Moore hadde tatt på seg converse til noe som ligner dressjakke og skjorte :)
mener å ha sett dette bildet på nettet og tror ikke det er Moore sitt. Får håpe fasiten kommer snart!

Feil.
Det har jeg gjort. Converse ikles (også) når jeg har mine røveraktige og smått playful casual-days.
Jeg liker å bryte med etablerte oppfatninger og kodekser innimellom.


Mener Moore postet et tilsvarende bilde, med den forskjell at han var ikledd sort selskinnsvest, Hawaii-skjorte m/rullings i lommen, Speedo og flip flops.
Sorry Moore :p

No offence.
Tatt i betraktning du er fra byen hvor man har så stor selvtillit at man sier "hot dog" istedetfor "pølse i lompe", så faller den bare helt naturlig....:p


Stemmer det! Det er det bildet med den dødskule skipperluen!

Jeg har også sett et med den klassiske elg-capsen.
;)

Blæææææhhh.....:cool:
 
Spottet en "lekker" fake Panerai Luminor på t-banen i dag, med blomster og løse diamanter på skiven, rød rem og radiomir innfesting av remmen.
 
Usikker på om dette er riktig sted, men var på patek philippe museet i helgen og det kan anbefales på det sterkeste hvis man har en time eller to i geneve. Dessverre ikke lov med kamra der inne, men spottet alt mulig snacks selvsagt
 
Siden vi snakket med ham tidligere i høst har eiendomsmegleren vår oppgradert/nedgradert/bortgradert(?) fra en enorm Breitling til TH Grand Carrera..